Hava Durumu
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文
SON DAKİKA

#Turnuva

Bursa ve Bursaspor'dan en güncel haberler - Turnuva haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Turnuva haber sayfasında canlı gelişmelere ulaşabilirsiniz.

Türk kılıçları Zindankapı’da çarpıştı Haber

Türk kılıçları Zindankapı’da çarpıştı

Bursa’nın Fethinin 700. Yılı etkinlikleri kapsamında düzenlenen organizasyon, tarihi mirası çağdaş spor anlayışıyla buluşturarak katılımcılara ve ziyaretçilere unutulmaz bir deneyim yaşattı. Türkiye’nin farklı şehirlerinden gelen, Free Fighters Guild (İstanbul), Bursa Historical Fencing Guild (Bursa), Uşak HEMA (Uşak), Trakya HEMA (Tekirdağ), Gladiensis (İzmir), Danişmend (Tokat) ve Lycian HEMA (Antalya) kulüplerine mensup toplam 24 sporcu, geleneksel Türk kılıcı disiplininde mücadele etti. Turnuvada toplam 64 müsabaka, 6 da gösteri karşılaşması gerçekleştirildi. Final müsabakasında Free Fighters Guild sporcusu Yusuf Sidar Şahin, Lycian Fighters’tan Ali Mert Çakar’ı yenerek Bursa’da gerçekleştirilen ilk Geleneksel Türl Kılıcı Turnuvası’nın kazananı oldu. Turnuva kazananı Yusuf Sidar Şahin’e Altın madalyası ve Turnuva Galibiyet ödülü olan özel yapım Türk Kılıcı hediye edildi. Organizasyon boyunca ziyaretçiler, tarihi savaş sanatlarının yanı sıra dönem atmosferini yansıtan kültürel bir deneyim yaşadı. Tarihi mekânlarda icra edilen geleneksel savaş sanatlarının kültürel mirasın yaşatılmasına önemli katkı sunduğunu gösteren turnuva, Zindankapı’nın tarihi dokusu ve mimari atmosferiyle bütünleşerek büyük ilgi gördü. Güvenliği sağlanmış ekipmanlarla, açık ve şeffaf kurallar çerçevesinde gerçekleştirilen müsabakalarda sporcular, centilmenlik ve sportmenlik ilkeleri doğrultusunda ter döktü. Adalet, centilmenlik ve sportmenlik değerlerinin temel ilke olarak benimsendiği Geleneksel Türk Kılıcı disiplinine göre tertiplenen turnuvaya Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Kevser Öztürk’ün yanı sıra Türk atlı okçuluğu ve geleneksel savaş sanatları alanındaki akademik çalışmalarıyla tanınan tarihçi, akademisyen ve spor yöneticisi M. Hilmi Arıç da gözlemci olarak katıldı.

Orkun Kökçü: "Onurumuz için oynadık" Haber

Orkun Kökçü: "Onurumuz için oynadık"

A Milli Futbol Takımı, 2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu 3. ve son maçında Los Angeles Stadyumu'nda karşılaştığı ABD'yi 3-2'lik skorla mağlup etti. Maçın ardından milli futbolcu Orkun Kökçü, basın mensuplarına açıklamalarda bulundu. Turnuvadaki performanslarından dolayı üzgün olduğunu belirten Kökçü, "Ülkemizden, vatandaşlarımızdan özür diliyoruz çünkü bunu hak etmediler. Daha güzel başarılar elde etmek istiyorduk, daha iyi yerlere gelmek istiyorduk bu turnuvada ama ne yazık ki onu başaramadık. Şu an diyecek çok bir şey yok. Maçtan sonra yani duygular yüksek olur, yanlış şeyler söyleyebilirsin. Herkes bu tatilde kendine öz eleştirisini yapar ve onu yaparak da inşallah gelecek turnuvalarda daha iyi bir şekilde ülkemizi gururlandırabiliriz. Bu bizim en önemli düşüncemiz şu an, ben şahsen öyleyim. İnşallah gelecek turnuvaya da katılırız, orada da daha iyi bir, daha kaliteli, daha başarılı bir Türkiye gösterebiliriz" diye konuştu. "Onurumuz için oynadık" Morallerin düşük olduğunu çünkü hiç kimse bunu hayal etmediğini belirten 25 yaşındaki futbolcu, "Herkesin hedefleri turnuvada daha da ilerlemekti. O yüzden moraller biraz düşük ama bu galibiyetle yine de az çok kendi onurumuzu kurtardığımızı düşünüyorum. O da önemli bir şey. Dediğim gibi gelecek turnuvalarda inşallah daha başarılı olabiliriz. Zor çünkü ikinci maçtan sonra elendiğimizi biliyorduk. O da ister istemez herkesin moralini bozuyor. Çünkü sonuçta bu maçtan galibiyetle dönsen bile turnuva için çok şey ifade etmiyor. Dediğim gibi onurumuz için oynadık. O yüzden yine ikinci maçtan sonra da moraller düşük ama motivasyon yüksekti. Çünkü sonuçta yine bir şey için oynuyorduk. O yüzden motivasyon olarak yüksekti ama moraller düşük" şeklinde konuştu. "İnşallah bu turnuvadan dersimizi çıkarırız" Herkesin öz eleştirisini yapacağını vurgulayan milli futbolcu, "Daha da başarılı olmak için herkes öz eleştirisini yapacak ve inşallah bu turnuvadan dersimizi çıkarırız. A Ligi'ne çıktık, bu seviyedeki rakipler zor. O yüzden çok iyi hazırlanmamız lazım ve bu tecrübeyi ders olarak çok iyi değerlendirmemiz lazım. İnşallah da ülkemizi yine temsil ettiğimizde gururlandırabiliriz" ifadelerini kullandı.

Mert Günok: "İnşallah biz galip geleceğiz" Haber

Mert Günok: "İnşallah biz galip geleceğiz"

A Milli Futbol Takımı, 2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu ikinci maçında 20 Haziran Cumartesi günü TSİ 06.00’da Paraguay ile karşılaşacak. San Francisco’daki Bay Area Stadyumu’nda oynanacak bu maç öncesinde ay-yıldızlı kaleci Mert Günok da basın mensuplarına açıklamalarda bulundu. "Ülkemizin bizden beklentisi büyük" Takımdaki moral ve motivasyonun iyi olduğunu dile getirerek konuşmasına başlayan Günok, "Çünkü tabii ki ilk maçta istemediğimiz bir mağlubiyet aldık. Daha sonra çok fazla eleştiriye de maruz kaldık haklı olarak. Ülkemizin bizden beklentisi büyük. Buraya da büyük umutlarla geldik. Ama turnuva boyunca favori gösterilen takımların da puan kayıpları yaşadığını gördük. Bizim de aslında ilk maçı çok kötü oynadığımız söylenemez. Sonuçta vurduğumuz şutlardan biri gol olsaydı veya girdiğimiz pozisyonlardan birini değerlendirebilseydik daha farklı şeyler konuşuyor olabilirdik. Ki bunu Avrupa şampiyonasının ilk maçında da yaşadık. Gürcistan maçında Arda çok uzaklardan vurdu, gol oldu. Mert Müldür çok zor bir topu vurdu, gol oldu ve o maçta da aslında yediğimiz pozisyonlar vardı ama savuşturmayı başarmıştık ve turnuvaya galibiyetle başlamıştık. Burada bunu yapamadık ama tabii ki hiçbir şey bitmiş değil. Yarın çok önemli bir maçımız var. Artık bizim için final maçı. İyi bir şekilde hazırlandık. Bugün de son antrenmanımızı yapacağız. Ülkemizin bize olan desteğini de biliyoruz. Milyonlar her zaman arkamızda. İyi gitmediğimiz zamanlarda, iyi oynamadığımız zamanlarda, sonuç alamadığımız zamanlarda eleştireceklerdir. Bu normaldir. Bu eleştiriler bu seviyede gayet normal. Ama hem onları sevindirmek istiyoruz hem de üstümüze düşeni yapmak istiyoruz" ifadelerini kullandı. "Oyunu daha çabuk oynamalıyız" Mert Günok, Avustralya karşısında oyunu hızlı oynayamadıklarına dikkat çekerek, "Onlar da ilk maçlarında Amerika'dan 4 gol yemiş oldukları için farklı bir anlayış benimseyebilirler. Avustralya'yı izleyip, Avustralya gibi bir oyun oynayabilirler. Yarın öncesi her şekilde son çalışmamızda hepsine hazırlanacağız. Önemli olan bizim nasıl oynadığımız; pozisyonlara girince değerlendirmemiz, oyunu daha çabuk oynamamız. Aslında Avustralya maçında eksik olan şey de biraz da buydu. Biraz daha hızlı oynamamız gerekiyordu. Eksiklerimizi analiz ettik. Yarın inşallah iyi bir sonuçla hem de iyi bir oyunla maçı bitireceğiz" şeklinde konuştu. "Herkes bizim iyi olmamızı istiyor" "Eleştiriler hem iyi yönde hem kötü yönde bizde hep coşkulu bir şekilde oluyor" diyen 37 yaşındaki file bekçisi, şöyle devam etti: "Bu seviyede, bu eleştirilere alışık olmalıyız ki çoğumuz da alışkın. Hepimiz büyük takımlarda oynuyoruz. Avrupa'da oynayan bir sürü değerli oyuncumuz var. Herkes bizim aslında iyi olmamızı istiyor. Bu eleştirilerin belki biraz da yoğunluğu bundan. İnşallah biz galip geleceğiz. Yine eleştiriler olacaktır. Belki oyunla ilgili, belki kaçırılan pozisyonlarla ilgili olsun.. Ama önemli olan galip gelmek. Önemli olan bu turnuvada gidebildiğimiz kadar ileriye gitmek. Bu takım buraya gelene kadar birçok aşamadan geçti. Avrupa şampiyonası olsun, Uluslar Ligi'nde A Ligi'nde yükselmemiz olsun. Oynayan oyuncuların çoğu hemen hemen aynıydı. Buraya nasıl geldiysek buradan da inşallah başarılı bir şekilde dönmeyi planlıyoruz." "Uğurcan Çakır ne yapacağını bilen bir kaleci" Milli kaleci, hem kaleciler özelinde hem de takım olarak iyi bir arkadaşlıkları bulunduğunu aktardı. Uğurcan Çakır'ın performansıyla formayı giymeyi hak ettiğini de sözlerine ekleyen Mert, "Hepimiz aramızda konuşuyoruz. Kaleciler özelinde de iyi bir arkadaşlığımız var. Uğurcan da zaten çok tecrübeli ve bu sene özellikle çok başarılı bir sezon geçirdi. Hem takımını Avrupa'da iyi temsil etti hem ligde iyi temsil etti ve milli takımda da çok iyi maçlar çıkardı. O yüzden hani benim ona bir şey söylememe gerek yok. O ne yapacağını bilen bir kaleci. O yüzden ilk maçta o da bazı eleştirilere maruz kaldı ama hem bu sezon özelinde hem de genel olarak performansıyla bence beklentileri karşılamış ve burada şu anda oynamayı hak eden bir kaleci olarak gördüğümüz biri. O yüzden o da gereğini yapacaktır. Burada kim oynasa zaten gereğini yapıyor. Ama hem kaleciler özelinde hem takım özelinde iyi bir arkadaşlığımız var. Birbirimize her zaman destek oluyoruz" dedi.

2026 FIFA Dünya Kupası’nda grup aşamasının ilk maçları tamamlandı Haber

2026 FIFA Dünya Kupası’nda grup aşamasının ilk maçları tamamlandı

2026 FIFA Dünya Kupası’nda grup aşamasının ilk maçları tamamlandı. Amerika Birleşik Devletleri, Kanada ve Meksika’nın ev sahipliğinde düzenlenen turnuvada 12 grupta oynanan ilk 24 karşılaşmada toplam 75 gol kaydedildi. 2026 FIFA Dünya Kupası, takım sayısının 32’den 48’e, maç sayısının ise 64’ten 104’e yükselmesiyle birlikte gol rekorlarının yeniden yazılacağı bir organizasyon olmaya aday. Turnuva genelindeki maç sayısında büyük artış nedeniyle, 2022 FIFA Dünya Kupası’nda 64 maçta atılan 172 golle kırılan ’bir Dünya Kupası’nda en fazla gol’ rekorunun aşılması bekleniyor. 104 karşılaşmanın oynanacağı yeni formatta, gol ortalamasının önceki turnuvalarla benzer seviyede seyretmesi halinde bile toplam gol sayısının tarihi seviyelere ulaşması bekleniyor. Bu nedenle 2026 FIFA Dünya Kupası, futbol tarihinin en fazla gol atılan Dünya Kupası unvanını daha turnuva tamamlanmadan ele geçirmeye hazırlanıyor. A Grubu’nda Meksika ve Güney Kore galibiyetle başladı A Grubu’nda yer alan ev sahibi Meksika, açılış maçında Güney Afrika’yı 2-0 mağlup ederek turnuvaya galibiyetle başladı. Grubun diğer karşılaşmasında ise Güney Kore, Çekya’yı 2-1 yenerek 3 puana ulaştı ve averajla Meksika’nın ardından ikinci sırada yer aldı. B Grubu’nda puanlar eşit B Grubu’nda oynanan iki karşılaşma da 1-1’lik beraberlikle sonuçlandı. Grubun favorileri arasında gösterilen İsviçre, son dakikalarda yediği golle Katar karşısında sahadan 1-1’lik eşitlikle ayrıldı. Turnuvanın ev sahiplerinden Kanada ise Bosna Hersek ile oynadığı mücadelede karşılıklı atılan goller sonucunda 1-1 berabere kaldı. C Grubu’nda İskoçya galip, Brezilya ile Fas puanları paylaştı C Grubu’nda Brezilya, Dünya Kupası tarihinde en çok şampiyon olan takım unvanıyla çıktığı ilk maçta Fas ile 1-1 berabere kaldı. Grubun diğer karşılaşmasında ise İskoçya, Haiti’yi 1-0 mağlup ederek 3 puanla liderlik koltuğuna oturdu. D Grubu’nda Milliler mağlup başladı D Grubu’nda turnuvanın ev sahiplerinden ABD, Paraguay’yı 4-1 mağlup ederek liderliğe yükseldi. A Milli Futbol Takımı ise Avustralya’ya 2-0 mağlup olarak 2026 FIFA Dünya Kupası’na puansız başladı. E Grubu Almanya, Curaçao’yu farklı geçti E Grubu’nda ilk maçların ardından turnuvanın en farklı galibiyeti kaydedildi. Almanya, Curaçao’yu 7-1 mağlup ederek 2026 FIFA Dünya Kupası’na görkemli bir başlangıç yaptı. Grubun diğer karşılaşmasında ise Fildişi Sahili, 90. dakikada bulduğu golle Ekvador’u 1-0 mağlup ederek ilk maçından 3 puanla ayrıldı. F Grubu’na İsveç farklı başladı F Grubu’nda İsveç, Tunus’u 5-1 mağlup ederek turnuvaya galibiyetle başladı. Bu sonucun ardından Tunus Futbol Federasyonu, Teknik Direktör Sabri Lamouchi ile yollarını ayırırken, göreve Herve Renard’ı getirdi. Grubun diğer karşılaşmasında ise Hollanda ile Japonya arasında oynanan mücadele 2-2’lik beraberlikle sonuçlandı. G Grubu’nda 2 maç da berabere bitti G Grubu’nda oynanan iki karşılaşma da beraberlikle sonuçlandı. Mısır, ilk yarısını önde tamamladığı mücadelede Belçika’nın ikinci yarıda bulduğu gole engel olamayınca sahadan 1-1’lik eşitlikle ayrıldı. Grubun diğer maçında ise Yeni Zelanda ile İran 2-2 berabere kaldı. Bu sonuçların ardından gruptaki dört takım da ilk maçlar sonunda 1’er puan topladı. H Grubu’nda Yeşil Burun’dan sürpriz sonuç H Grubu’nda turnuvanın favorileri arasında gösterilen son Avrupa şampiyonu İspanya, Yeşil Burun Adaları ile oynadığı karşılaşmada golsüz berabere kaldı. Suudi Arabistan ile Uruguay arasında oynanan grubun diğer mücadelesi ise 1-1 eşitlikle sonuçlandı. Böylece H Grubu’nda ilk maçların ardından tüm takımlar 1’er puanla sıralandı. I Grubu’nda Fransa ve Norveç 3 puanın sahibi I Grubu’nda Fransa, 2018 yılında kazandığı FIFA Dünya Kupası’nın ardından 2026 turnuvasına da galibiyetle başladı. Fransızlar, Senegal’i 3-1 mağlup ederek hanesine 3 puanı yazdırdı. Grubun diğer karşılaşmasında ise Norveç, Irak’ı 4-1 yenerek averajla liderlik koltuğuna oturdu. J Grubu’nda son şampiyon Arjantin, 3 puanı 3 golle aldı J Grubu’nda son dünya şampiyonu Arjantin, Lionel Messi’nin hat-trick yaptığı karşılaşmada Cezayir’i 3-0 mağlup ederek turnuvaya 3 puanla başladı. Messi, attığı 3 golle Dünya Kupası kariyerindeki gol sayısını 16’ya çıkardı ve turnuva tarihinin en golcü futbolcusu Miroslav Klose’nin rekoruna ortak oldu. Grubun diğer mücadelesinde ise Avusturya, Ürdün’ü 3-1 yenerek hanesine 3 puan yazdırdı. K Grubu’nda Portekiz, turnuvaya Demokratik Kongo beraberliğiyle başladı K Grubu’nda favoriler arasında gösterilen Portekiz, Demokratik Kongo Cumhuriyeti ile 1-1 berabere kalarak 2026 FIFA Dünya Kupası’na puan kaybıyla başladı. Portekiz’de Cristiano Ronaldo ise yeni bir rekora imza attı. Ronaldo, 41 yıl 132 günlük yaşında sahaya ilk 11’de çıkarak Dünya Kupası tarihinin ilk 11’de görev yapan en yaşlı futbolcusu oldu. Grubun diğer maçında ise Kolombiya, Özbekistan’ı 3-1 mağlup etti. L Grubu’nda İngiltere, Hırvatistan’ı 4-2 mağlup etti L Grubu’nda son Avrupa Şampiyonası finalisti İngiltere, Hırvatistan’ı 4-2 mağlup ederek 2026 FIFA Dünya Kupası’na galibiyetle başladı. İngilizlerde Harry Kane attığı 2 golle takımının galibiyetinde önemli rol oynadı. Dünya Kupası’nda toplamda 10 gole ulaşan Kane, Gary Lineker’i yakaladı ve turnuva tarihinde en fazla gol atan İngiliz futbolcular arasında zirveye ortak oldu. Gruptaki diğer karşılaşmada da Gana, Panama’yı 1-0 yendi.

Ozan Kabak: "İnşallah biz de kendi tarihimizi yazarız" Haber

Ozan Kabak: "İnşallah biz de kendi tarihimizi yazarız"

2026 FIFA Dünya Kupası hazırlıkları kapsamında yarın İstanbul’da Kuzey Makedonya ile mücadele edecek A Milli Futbol Takımı’nda futbolculardan Ozan Kabak, TFF Hasan Doğan Milli Takımlar Kamp ve Eğitim Tesisleri’nde basın toplantısında açıklamalarda bulundu. Çok heyecanlı olduklarını ifade eden Kabak, "24 sene sonra ilk kez Dünya Kupası’na katılacağız. Bunun heyecanı tarif edilemez. Elimizden gelen iyi şekilde ülkemizi etmeye çalışacağız. Umarım güzel bir turnuva geçireceğiz. Burası milli takım. Türkiye’nin en iyi oyuncuları burada. Biz de elimizden geleni yapacağız. Ülkemizi için en iyisi kimse o oynayacak. Diğerleri onu destekleyecek. Çok heyecanlıyız" diye konuştu. Güzel bir sezon geçirdiklerini belirten Ozan Kabak, "1.5 sene sakattım. Sonrasında güzel bir şekilde döndüm. Çalışmalarımın karşılığını aldım. 2024 yılının üzerine 2 sene geçti. Sürekli kendini geliştiren bir milli takım var. Başta hocamız güzel bir ortam oluşturdu. Her maç gelişiyoruz. Şu ana kadar bu turnuva öncesi her şey güzel geçiyor. Bunun öncesinde birkaç gün izin vermişti, ailemizle vakit geçirmemizi istemişti. Bundan sonra yavaş yavaş havaya girip en iyi şekilde turnuvayı geçirmek istiyoruz" şeklinde konuştu. Avrupa’da 8. senesi olduğu aktaran milli futbolcu, "4-5 takımda oynadım. Şimdide de sözleşmemi uzattım. Orada futbol oynamaktan keyif alıyorum. Ülkemizi orada gururla temsil ediyorum. Benim için güzel bir kariyer planıydı. Bunu şu an gerçekleştiriyorum. Bunun için gururluyum" değerlendirmesinde bulundu. "Dünya Kupası benim çocukluk hayalim" Dünya Kupası’nın çocukluk hayali olduğunu vurgulayan Ozan Kabak, "Belki her futbolcunun bir kere başına gelebilecek bir olay. Kulüp takımlarını bir kenara bıraktık, tam konsantrasyon milli takım" dedi. Her maçtan önce rakibin hücum oyuncularını analiz ettiklerini aktaran Kabak, "Şu an ilk maça 15 gün daha var. Açıkçası yarınki maçı daha çok analiz ediyoruz. Avustralya maçı daha önemli. Maç maç bakacağız. İlk hedef gruptan çıkmak. Ondan sonra da gidebildiğimiz kadar gitmek istiyoruz" ifadelerini kullandı. "İnşallah biz de kendi tarihimizi yazarız" 2002 Dünya Kupası’ndaki milli takım kadrosunda yer alan futbolcuları örnek aldıklarını anlatan 26 yaşındaki futbolcu, "Biz kendi izimizi bırakmak istiyoruz. Geçen gün Rüştü ağabey, Bülent ağabey geldi, sohbet ettik. Gerçekten yaptıkları inanılmaz bir başarı. Hala her yerde onları görüyoruz. İnşallah biz de kendi tarihimizi yazarız" diyerek sözlerini tamamladı.

Osmangazi’den Uludağ’da nefes kesen kar voleybolu şöleni Haber

Osmangazi’den Uludağ’da nefes kesen kar voleybolu şöleni

Uludağ’da kış sporlarına yakışır bir atmosferde gerçekleştirilen turnuvada; kadınlar ve erkekler kategorilerinde Fransa, Ukrayna, Polonya, Macaristan, Moldova ve Türkiye’den toplam 19 takım ile 100 sporcu mücadele etti. Soğuk hava ve yoğun kar yağışına rağmen sporcuların sahadaki performansı izleyicilere keyifli anlar yaşatırken, tribünlerde de büyük bir coşku hakimdi. Bursa Uludağ 2. Oteller Bölgesi’nde, Bursa Teleferik Kurbağa Kaya İstasyonu önünde oynanan final müsabakaları büyük çekişmelere sahne oldu. Erkekler kategorisinde Polonya birinci, Fransa ikinci, Türkiye üçüncü sırada yer alırken; kadınlar kategorisinde Türkiye birincilik ve üçüncülük, Moldova ise ikincilik başarısı elde etti. Final karşılaşmalarının ardından düzenlenen törende dereceye giren takımlara ödülleri Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın ve protokol üyeleri tarafından takdim edildi. Törenin ardından Başkan Aydın ve katılımcılar, kar üzerinde oynanan gösteri maçıyla etkinliğe renk kattı. “TURNUVA ULUDAĞ’A YAKIŞIR ŞEKİLDE GEÇTİ” Uludağ’da 3 gün boyunca kar voleybolu heyecanı yaşandığını ifade eden Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, sözlerinde şu ifadelere yer verdi: “Organizasyon 6 ülkeden 19 takım takımın katılımıyla kadınlar ve erkekler kategorisinde gerçekleştirildi. Finale yakışır bir kar yağışı var. Osmangazi Belediyesi, Bursa Teleferik A.Ş. ve Türkiye Voleybol Federasyonu iş birliğinde düzenlenen turnuvaya destek veren tüm paydaşlara teşekkür ediyorum. İnşallah her yıl Mart ayı sonunda bu organizasyonu gerçekleştireceğiz. Diğer ülkelerden gelen sporculara da teşekkür ediyorum. 2026 FIVB Kar Voleybolu Dünya Turu Uludağ Etabı, Uludağ’a yakışır şekilde geçti.” Turnuvaya katılan sporcular ise, “Böyle bir turnuvaya katıldığımız için çok mutluyuz. Organizasyonu düzenleyen Osmangazi Belediyesi ve tüm paydaşlara teşekkür ederiz” diye konuştu.

logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.