Gençler sordu Başkan Erol cevapladı
Kestel Belediye Başkanı Ferhat Erol, ilçedeki gençlerle düzenlenen "Gençler Soruyor, Başkan Cevaplıyor" programında bir araya geldi. Samimi bir sohbet ortamında gerçekleşen buluşmada belediyenin devam eden ve planlanan yatırımlarını gençlerle paylaşan Başkan Erol, programın ikinci bölümünde mikrofonu gençlere bırakarak talep ve önerilerini tek tek dinledi.