Hava Durumu
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文
SON DAKİKA

#Sukaypark

Bursa ve Bursaspor'dan en güncel haberler - Sukaypark haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Sukaypark haber sayfasında canlı gelişmelere ulaşabilirsiniz.

Sukaypark’ta Ata Sporları Şöleni Başladı Haber

Sukaypark’ta Ata Sporları Şöleni Başladı

Osmangazi Belediyesi’nin, Bursa’nın fethinin 700’üncü yılı etkinlikleri kapsamında Türkiye Geleneksel Okçuluk Federasyonu ile birlikte düzenlediği “Bursa’nın Fethinin 700. Yılı Türk Sporları Festivali”, Sukaypark’ta büyük coşku ve yoğun katılımla başladı. Türk kültürünün köklü mirasını yaşatmayı amaçlayan festivalde geleneksel sporların heyecanı, rekabetin adrenalini ve ata sporlarının ruhu bir araya geldi. Festival kapsamında düzenlenen “Kemhacı Hayreddin Geleneksel Türk Okçuluğu Puta Koşusu”na Türkiye’nin farklı şehirlerinden gelen 27 kulüpten toplam 450 sporcu katıldı. Miniklerden yıldızlar kategorisine kadar farklı yaş gruplarında mücadele eden sporcular, dereceye girebilmek için kıyasıya yarıştı. Organizasyonun ilk gününde 8-9 yaş minik kızlar ve minik erkekler, 10-11 yaş minik kızlar ve erkekler, 12-13 yaş minik kızlar ve erkekler ile yıldız kızlar ve yıldız erkekler kategorilerinde yarışmalar gerçekleştirildi. Büyük çekişmeye sahne olan müsabakalarda sporcuların gösterdiği performans izleyenlerden alkış aldı. Dereceye Giren Sporcular Ödüllerini Aldı Geleneksel kıyafetleriyle alana çıkan sporcular, Türk okçuluğunun asırlardır süregelen kültürünü yaşatırken, vatandaşlar da müsabakaları büyük bir heyecanla takip etti. Müsabakalar sonunda dereceye giren sporcular için ödül töreni düzenlendi. Kategorilerinde başarı elde eden sporculara ödüllerini Osmangazi Belediyesi Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürü Ersel Nallar ve Osmangazi Belediyesi Meclis Üyesi Cemile Yılgör takdim etti. Sporcuların mutluluğu ve heyecanı törende renkli görüntüler oluştururken, aileler de çocuklarının başarısını gururla takip etti. Geleneksel sporların yaşatılmasına büyük önem verdiklerine işaret eden Osmangazi Belediyesi Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürü Ersel Nallar, bütün sporculara başarılar diledi. Nallar, “Osmangazi Belediye Başkanımız Erkan Aydın’ın bize açtığı bu yolda sporcularımızla birlikte yürümeye devam ediyoruz.” diye konuştu. Geleneksel Türk Okçuluğu Federasyonu Teknik Kurul Üyesi ve Hüdavendigar Okçuluk Kulübü Başkanı Coşkun Yalçıntaş ile hünerlerini sergileyen sporcular da Osmangazi Belediyesi’ne ve Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın’a teşekkür etti.

HOBA’nın Başarılı İsimleri Sukaypark’ta Ödüllendirildi Haber

HOBA’nın Başarılı İsimleri Sukaypark’ta Ödüllendirildi

Çocukların okul içi ve okul dışı etkinliklerle sağlıklı yaşam alışkanlıkları kazanması, özgüvenli ve yetkin bireyler olarak yetişmesi amacıyla hayata geçirilen HOBA Projesi kapsamında öğrenciler; futbol, atletizm, sürat koşuları, uzun atlama, yüzme ve gülle atma gibi branşlarda yıl boyunca düzenlenen etkinliklerde kıyasıya mücadele etti. Proje sürecinde görev alan öğretmenler ile başarı elde eden öğrenciler, Sukaypark’ta düzenlenen kahvaltı programında bir araya geldi. Etkinlik öncesinde, sporun önemine dikkat çekmek amacıyla yaklaşık 30 dakikalık bir yürüyüş gerçekleştirildi. Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın ve Osmangazi İlçe Milli Eğitim Müdürü Metin Sezen’in öncülüğünde düzenlenen motivasyon buluşmasında, öğretmenler ve öğrenciler hem yılın yorgunluğunu attı hem de elde ettikleri başarıları birlikte kutladı. “Gençler ve Çocuklar Geleceğe Her Yönüyle Hazırlanmalı” Öğrenci ve öğretmenlerin HOBA faaliyetleri kapsamında yıl boyunca birçok branşta büyük emek verdiğini belirten Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, sözlerinde şu ifadelere yer verdi: “Artık hepimiz biliyoruz ki eğitim yalnızca ders çalışmaktan ibaret değildir. Sosyal aktiviteler, spor, kültür ve sanat çalışmaları da gençlerimizin gelişiminde önemli bir yere sahiptir. Kendimizi her alanda geliştirmemiz, geleceğe daha güçlü hazırlanmamız gerekiyor. Bu anlamlı etkinliğin gerçekleşmesinde emeği olan başta Osmangazi İlçe Milli Eğitim Müdürümüz olmak üzere katkı sunan herkese teşekkür ediyorum. Gençlerimizin ve çocuklarımızın geleceğe her yönüyle hazırlanması büyük önem taşıyor. Bizler, bu anlayışla çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Yaz okullarımız önümüzdeki hafta başlıyor. Yüzme havuzlarımızda, halı sahalarımızda ve kapalı spor salonlarımızda yaz boyunca yaklaşık 5 bin gencimize spor, eğitim ve sosyal gelişim alanlarında destek vereceğiz. Ayrıca mahallelerimizde kültür ve sanat etkinlikleri düzenleyecek, kadınlarımıza ve gençlerimize yönelik çeşitli programlar gerçekleştireceğiz. Tüm hemşehrilerimizin bu etkinliklerden faydalanmasını tavsiye ediyor, yaz dönemini en verimli şekilde değerlendirmelerini diliyorum.” “Öğrencilerimize Genç Kafe ve Sosyal Tesislerimizde İndirim Yapacağız” Öğrencilere karne hediyesi olarak indirimler yapacaklarını aktaran Başkan Aydın, “Sukaypark tesislerinde karne hediyesi olarak su kaydırağından yararlanmak isteyenlere yüzde 50, diğer kafeteryalarımızda ve Genç Kafelerimizde de öğrencilerimize yüzde 20 indirim yapacağız. Amacımız, yerel yönetim olarak Osmangazi Belediyesi’nin halkın her kesimiyle daha çok bir arada olması ve onlara elimizden gelen katkıyı sunmasıdır. Bu proje onlardan bir tanesiydi. Yıl boyunca sürdü, final müsabakalarına bizler de katıldık. Bugün de bunun kutlaması diyebileceğimiz bir kahvaltıda bir aradayız. İnşallah önümüzdeki yıl daha güzel etkinliklerde yine birlikte olacağız. Biz öğrencilerimizin, öğretmenlerimizin ve okullarımızın yanındayız. Elimizdeki imkanları sonuna kadar seferber etmeye hazırız. Öğrencilerimiz yarın karnelerini alacak. Kendilerine şimdiden güzel bir yaz tatili diliyorum. Ama boş geçirerek değil; dinlenin, eğlenin ve keyfini çıkarın. Ancak mutlaka kendinizi geliştirin, okuyun, spor yapın. Kendinizi hayata hazırlayacak becerilere ve ilgi alanlarınıza şimdiden yönelin” diye konuştu. “Başkan Erkan Aydın Bize Her Zaman Destek Oldu” Yıl boyunca çalıştıklarını belirten Osmangazi İlçe Milli Eğitim Müdürü Metin Sezen de, “Okulumuzu, ilçemizi ve ilimizi temsilen farklı çalışmalar yaptık. Normal eğitim hayatımızın dışında fark oluşturan yarışmalarda çocuklarımız bir alanda başarı elde etti. Öğretmen ve öğrencilerimizi bir arada görmekten büyük mutluluk duyuyorum. Bir yıl boyunca çalışıp yoruldular. Biz de yıl sonunda düzenlenen organizasyonla bu yükü beraber bölelim istedik. Güzel bir mekanda bir araya geldik. Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın’a teşekkür ederiz. Her zaman olduğu gibi yine bize yaptığımız çalışmalarda destek oldu” açıklamalarında bulundu. Programa katılan öğrenciler ise yıl boyunca “Hareketli Yaşam, Oyun ve Beceri Aktiviteleri” (HOBA) Projesi kapsamında gerçekleştirilen faaliyetlerde yer almaktan ve yıl sonunda düzenlenen bu anlamlı organizasyonda bir araya gelmekten büyük mutluluk duyduklarının altını çizdi.

Osmangazi'nin ev sahipliğinde Duatlon heyecanı Haber

Osmangazi'nin ev sahipliğinde Duatlon heyecanı

Osmangazi Belediyesi’nin ev sahipliğinde düzenlenen Türkiye Triatlon Federasyonu Bölgesel Ligi 4. Bölge 1. Etap Duatlon Müsabakaları, Sukaypark’ta yoğun bir katılım ile gerçekleştirildi. Büyük heyecana sahne olan müsabakalarda 7 kulüp ve ferdi olmak üzere toplamda 125 sporcu ter döktü. M1, M2 ve M3 kategorilerinde 9-14 yaş grubu kız ve erkek sporcular, koşu ve bisiklette tüm eforlarını sarf ederken, tasnif dışı yarışlar da gerçekleştirildi. Kıyasıya rekabetin yaşandığı yarışlarda sporcular parkuru tamamlamak için büyük bir gayret gösterirken, ailelerin çocuklarına verdiği destek müsabakalara ayrı bir renk kattı. Gün boyunca heyecan dolu ve keyifli görüntülerin oluştuğu Sukaypark’ta geleceğin yıldızları sergilediği mücadele ile takdir topladı. “MİLLİ TAKIMIN İSKELETİNİ OLUŞTURUYORUZ” Gelecek nesillerin spor ile yetişmesine büyük önem verdiklerine işaret eden Osmangazi Belediyespor Kulübü Başkanı Fatih Karayılan, Triatlon Bölgesel Ligi’nde mücadele gösteren tüm sporculara başarılar diledi. Sporcuların müsabakalara başlangıç işaretini veren Osmangazi Belediyespor Kulübü Başkanı Fatih Karayılan yaptığı açıklamada, “Osmangazi Belediyespor olarak 22 branşımızdan biri de triatlon, altyapılarda çok başarılıyız. 2 çocuğumuzu Dünya Şampiyonası’na, 2 çocuğumuzu da Avrupa Şampiyonası’na göndereceğiz. Duatlon, triatlon ve modern pentatlonda milli takımın iskeletini oluşturuyoruz. Ekibimiz çok başarılı, bu konuda emeği geçen hocalarıma, sporcularıma teker teker teşekkür ediyorum” ifadelerini kullandı. Müsabakalar hakkında bilgilendirmelerde bulunan Triatlon Bursa İl Temsilcisi 4. Bölge Sorumlusu Hasan Başaran da, “Türkiye Triatlon Federasyonu’nun Bölgesel Lig yarışlarında 4. Bölge olarak duatlon müsabakalarını düzenlemekteyiz. 4. Bölge’de Eskişehir, Kütahya, Bilecik, Afyonkarahisar ve Bursa bulunuyor. Müsabakalara 7 kulüp ve ferdi olmak üzere toplam 125 sporcu katılıyor. Osmangazi Belediyesi’nin katkılarıyla bu yarışı düzenliyoruz. Eylül ayında da Afyonkarahisar’da final gerçekleştirilecek. 3 yarışın ikisine giren sporcular Türkiye finaline katılıyor” şeklinde konuştu. Müsabakalara katılan sporcular ise yarışların oldukça zorlu geçtiğini ancak mücadele etmekten büyük keyif aldıklarını ifade etti. Özellikle koşu ve bisiklet etaplarında yüksek tempoda yarışan sporcular, organizasyonun kendileri için önemli bir deneyim olduğunu dile getirdi.

Başkan Erkan Aydın müjdeyi verdi, festival geleneksel hale geliyor Haber

Başkan Erkan Aydın müjdeyi verdi, festival geleneksel hale geliyor

Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, "Sukaypark’ta düzenlenen Bursa Kahve Festivali’ni her gün yaklaşık 10 bin kişi ziyaret etti. Her yaştan vatandaşımızın festivale yoğun ilgi göstermesi bizleri çok mutlu etti. Bu organizasyonu geleneksel hale getirmeyi hedefliyoruz." dedi. Osmangazi Belediyespor’un katkıları ve Opus FS iş birliğiyle üç gün boyunca düzenlenen Bursa Kahve Festivali, birbirinden özel sanatçıları ağırladı. Festival alanında kurulan stantlarda kahve tutkunları, farklı demleme yöntemleriyle hazırlanan özel kahvelerin tadını çıkarırken, akşam saatlerinde sahne alan sanatçıların konserleriyle de keyifli anlar yaşadı. Kahve tutkunları ile müzikseverleri buluşturan Bursa Kahve Festivali’nin son gününde RednBlack, Tuana ve Pinhani sahne aldı. Sevilen sanatçılar, performanslarıyla festivale yakışır bir kapanış yaparak izleyicilere müzik ziyafeti sundu. Konser öncesinde festival alanını ziyaret eden Başkan Erkan Aydın, Pinhani grubunun solisti Sinan Kaynakçı ile bir araya geldi. Başkan Aydın, sevilen sanatçıya Bursaspor atkısı hediye ederek sohbet etti. "Bu tabloyu görmekten büyük mutluluk duyduk" Konser öncesinde sahneye çıkarak Bursalılara seslenen Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, Bursa Kahve Festivali’nin bu yıl ilk kez düzenlendiğini kaydetti. Festivale gösterilen yoğun ilginin ve alınan güzel geri dönüşlerin kendilerini çok mutlu ettiğini belirten Başkan Aydın "Bu organizasyonu geleneksel hale getirmeyi hedefliyoruz. Festivalimizi her gün yaklaşık 10 bin kişi ziyaret etti. Her yaştan vatandaşımızın burada bir araya gelmesi bizler için çok değerli. Gençlerimiz ve ailelerimiz çocuklarıyla birlikte festivalimize katıldı. Bu vesileyle tüm annelerimizin Anneler Günü’nü kutluyor, hayatını kaybeden annelerimize Allah’tan rahmet diliyorum. Anne adaylarımızın da Anneler Günü’nü en içten dileklerimle kutluyorum. Büyük Önder Mustafa Kemal Atatürk’ün annesi Zübeyde anayı da rahmet, saygı ve minnetle anıyorum. Gençlerimizin enerjisini, mutluluğunu ve umut dolu bakışlarını gördükçe bizler de daha güzel işler üretmek adına büyük bir motivasyon kazanıyoruz. 19 Mayıs Gençlik ve Spor Bayramı’nı şimdiden kutluyorum." şeklinde konuştu.

logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.