Hava Durumu
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文
SON DAKİKA

#Osmangazi Belediyesi

Bursa ve Bursaspor'dan en güncel haberler - Osmangazi Belediyesi haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Osmangazi Belediyesi haber sayfasında canlı gelişmelere ulaşabilirsiniz.

HOBA’nın Başarılı İsimleri Sukaypark’ta Ödüllendirildi Haber

HOBA’nın Başarılı İsimleri Sukaypark’ta Ödüllendirildi

Çocukların okul içi ve okul dışı etkinliklerle sağlıklı yaşam alışkanlıkları kazanması, özgüvenli ve yetkin bireyler olarak yetişmesi amacıyla hayata geçirilen HOBA Projesi kapsamında öğrenciler; futbol, atletizm, sürat koşuları, uzun atlama, yüzme ve gülle atma gibi branşlarda yıl boyunca düzenlenen etkinliklerde kıyasıya mücadele etti. Proje sürecinde görev alan öğretmenler ile başarı elde eden öğrenciler, Sukaypark’ta düzenlenen kahvaltı programında bir araya geldi. Etkinlik öncesinde, sporun önemine dikkat çekmek amacıyla yaklaşık 30 dakikalık bir yürüyüş gerçekleştirildi. Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın ve Osmangazi İlçe Milli Eğitim Müdürü Metin Sezen’in öncülüğünde düzenlenen motivasyon buluşmasında, öğretmenler ve öğrenciler hem yılın yorgunluğunu attı hem de elde ettikleri başarıları birlikte kutladı. “Gençler ve Çocuklar Geleceğe Her Yönüyle Hazırlanmalı” Öğrenci ve öğretmenlerin HOBA faaliyetleri kapsamında yıl boyunca birçok branşta büyük emek verdiğini belirten Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, sözlerinde şu ifadelere yer verdi: “Artık hepimiz biliyoruz ki eğitim yalnızca ders çalışmaktan ibaret değildir. Sosyal aktiviteler, spor, kültür ve sanat çalışmaları da gençlerimizin gelişiminde önemli bir yere sahiptir. Kendimizi her alanda geliştirmemiz, geleceğe daha güçlü hazırlanmamız gerekiyor. Bu anlamlı etkinliğin gerçekleşmesinde emeği olan başta Osmangazi İlçe Milli Eğitim Müdürümüz olmak üzere katkı sunan herkese teşekkür ediyorum. Gençlerimizin ve çocuklarımızın geleceğe her yönüyle hazırlanması büyük önem taşıyor. Bizler, bu anlayışla çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Yaz okullarımız önümüzdeki hafta başlıyor. Yüzme havuzlarımızda, halı sahalarımızda ve kapalı spor salonlarımızda yaz boyunca yaklaşık 5 bin gencimize spor, eğitim ve sosyal gelişim alanlarında destek vereceğiz. Ayrıca mahallelerimizde kültür ve sanat etkinlikleri düzenleyecek, kadınlarımıza ve gençlerimize yönelik çeşitli programlar gerçekleştireceğiz. Tüm hemşehrilerimizin bu etkinliklerden faydalanmasını tavsiye ediyor, yaz dönemini en verimli şekilde değerlendirmelerini diliyorum.” “Öğrencilerimize Genç Kafe ve Sosyal Tesislerimizde İndirim Yapacağız” Öğrencilere karne hediyesi olarak indirimler yapacaklarını aktaran Başkan Aydın, “Sukaypark tesislerinde karne hediyesi olarak su kaydırağından yararlanmak isteyenlere yüzde 50, diğer kafeteryalarımızda ve Genç Kafelerimizde de öğrencilerimize yüzde 20 indirim yapacağız. Amacımız, yerel yönetim olarak Osmangazi Belediyesi’nin halkın her kesimiyle daha çok bir arada olması ve onlara elimizden gelen katkıyı sunmasıdır. Bu proje onlardan bir tanesiydi. Yıl boyunca sürdü, final müsabakalarına bizler de katıldık. Bugün de bunun kutlaması diyebileceğimiz bir kahvaltıda bir aradayız. İnşallah önümüzdeki yıl daha güzel etkinliklerde yine birlikte olacağız. Biz öğrencilerimizin, öğretmenlerimizin ve okullarımızın yanındayız. Elimizdeki imkanları sonuna kadar seferber etmeye hazırız. Öğrencilerimiz yarın karnelerini alacak. Kendilerine şimdiden güzel bir yaz tatili diliyorum. Ama boş geçirerek değil; dinlenin, eğlenin ve keyfini çıkarın. Ancak mutlaka kendinizi geliştirin, okuyun, spor yapın. Kendinizi hayata hazırlayacak becerilere ve ilgi alanlarınıza şimdiden yönelin” diye konuştu. “Başkan Erkan Aydın Bize Her Zaman Destek Oldu” Yıl boyunca çalıştıklarını belirten Osmangazi İlçe Milli Eğitim Müdürü Metin Sezen de, “Okulumuzu, ilçemizi ve ilimizi temsilen farklı çalışmalar yaptık. Normal eğitim hayatımızın dışında fark oluşturan yarışmalarda çocuklarımız bir alanda başarı elde etti. Öğretmen ve öğrencilerimizi bir arada görmekten büyük mutluluk duyuyorum. Bir yıl boyunca çalışıp yoruldular. Biz de yıl sonunda düzenlenen organizasyonla bu yükü beraber bölelim istedik. Güzel bir mekanda bir araya geldik. Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın’a teşekkür ederiz. Her zaman olduğu gibi yine bize yaptığımız çalışmalarda destek oldu” açıklamalarında bulundu. Programa katılan öğrenciler ise yıl boyunca “Hareketli Yaşam, Oyun ve Beceri Aktiviteleri” (HOBA) Projesi kapsamında gerçekleştirilen faaliyetlerde yer almaktan ve yıl sonunda düzenlenen bu anlamlı organizasyonda bir araya gelmekten büyük mutluluk duyduklarının altını çizdi.

Osmangazi’de Sağlıklı Çevre İçin Yoğun Mesai Haber

Osmangazi’de Sağlıklı Çevre İçin Yoğun Mesai

Osmangazi Belediyesi Veteriner İşleri Müdürlüğü’ne bağlı Haşere ve Kemirgenle Mücadele Birimi ekipleri, 136 mahallede rögarlar, yağmur suyu ızgaraları, parklar, kamusal alanlar ve risk taşıyan noktalar başta olmak üzere periyodik ilaçlama çalışmaları yapıyor. Çalışmalarda Sağlık Bakanlığı onaylı biyosidal ürünler kullanılırken, işlemler yetkili ve sertifikalı personel tarafından titizlikle yürütülüyor. Vatandaşlardan ve mahalle muhtarlıklarından gelen talepleri değerlendiren ekipler, son olarak Yenikent Mahallesi’nde kapsamlı bir ilaçlama çalışması gerçekleştirdi. Rögarlar ve yağmur suyu ızgaralarında yapılan uygulamalarla haşere yoğunluğunun azaltılması ve olası yayılımın önüne geçilmesi hedeflendi. “Yazdığımız Dilekçeler Anında Karşılık Buluyor” Osmangazi Belediyesi’ne ilettikleri talebin kısa sürede karşılık bulduğunu belirten Yenikent Mahallesi Muhtarı Nadir Yılmaz, yapılan çalışmalardan duyduğu memnuniyeti şu sözlerle dile getirdi: “Mahallemiz genelindeki rögarlar ve yağmur suyu ızgaralarında ilaçlama çalışmaları yapıldı. Osmangazi Belediyesi’nin hızlı şekilde harekete geçmesinden ve yürüttüğü çalışmalardan memnuniyet duyuyoruz. Emeği geçen herkese teşekkür ediyorum.” “Haşere ve Kemirgenlerle Mücadelemiz Aralıksız Sürüyor” Vatandaşlardan gelen talepleri titizlikle değerlendirdiklerini ifade eden Osmangazi Belediyesi Veteriner İşleri Müdürlüğü Haşere ve Kemirgenle Mücadele Ekip Sorumlusu Dilek Yosun da, “Osmangazi Belediyesi Veteriner İşleri Müdürlüğü Haşere ve Kemirgenle Mücadele Birimi ekipleri olarak ilçe genelindeki 136 mahallede rögarlar, yağmur suyu ızgaraları ve ortak kullanım alanlarında haşere ve kemirgenlere karşı düzenli ilaçlama çalışmaları yürütüyoruz. Vatandaşlarımızdan ve mahalle muhtarlıklarımızdan gelen talepleri değerlendirerek ihtiyaç duyulan noktalarda hızlı müdahalelerde bulunuyoruz. Son olarak Yenikent Mahallesi’nde gerçekleştirdiğimiz uygulamalarla bölgede gerekli ilaçlama çalışmalarını tamamladık. Halk sağlığını korumaya yönelik mücadelemizi kararlılıkla sürdürüyoruz” dedi. Çevre Sağlığı Çalışmalarında Koordineli Hizmet Süreci İlgili mevzuat doğrultusunda, 2010 yılında yapılan yetki devri kapsamında sivrisinek ve karasinek ilaçlamaları büyükşehir belediyeleri tarafından yürütülüyor. Osmangazi Belediyesi ise haşere ve kemirgenlerle mücadele çalışmalarını sürdürürken, vatandaşlardan gelen talepleri 444 16 01 numaralı çağrı merkezi aracılığıyla almaya devam ediyor.

Osmangazi’de Yeşil Alanlara Titiz Bakım Sürüyor Haber

Osmangazi’de Yeşil Alanlara Titiz Bakım Sürüyor

Osmangazi Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri, park ve bahçelerde uzayan otları düzenli olarak biçerek hem çevre temizliğini sağlıyor hem de yeşil alanların daha düzenli ve estetik bir görünüme kavuşmasına katkıda bulunuyor. Yürütülen çalışmalar sayesinde vatandaşların dinlenme, spor ve sosyal aktivitelerini gerçekleştirdiği alanlar daha kullanışlı hale gelirken, zararlı haşerelerin oluşumunun da önüne geçiliyor. Özellikle yaz aylarında artan kullanım yoğunluğu dikkate alınarak gerçekleştirilen bakım çalışmaları kapsamında, çocuk oyun alanlarından yürüyüş yollarına kadar tüm yeşil alanlar titizlikle elden geçiriliyor. Belirlenen program doğrultusunda ilçenin dört bir yanında çalışmalarını sürdüren ekipler, park ve bahçelerin her zaman temiz, bakımlı ve kullanıma hazır durumda kalmasını sağlıyor. “Osmangazi’de Parklar Bakımlı ve Temiz” Osmangazi Belediyesi’nin düzenli olarak bakımını gerçekleştirdiği parklarda keyifli vakit geçirdiklerini belirten vatandaşlar, “Parklara gelerek ailemiz ve çocuklarımızla birlikte güzel zaman geçiriyoruz. Osmangazi Belediyesi’ne sunduğu hizmetlerden dolayı teşekkür ediyoruz. İlçemizdeki parkların temiz, düzenli ve bakımlı olması bizleri mutlu ediyor. Parklarda ot biçme çalışmaları düzenli olarak yapılıyor. Bakım ve temizlik hizmetleri de aksatılmadan sürdürülüyor. Bu sayede boş vakitlerimizi güvenli, huzurlu ve konforlu ortamlarda değerlendirebiliyoruz. Osmangazi Belediye Başkanımız Erkan Aydın’ın çalışmalarından memnunuz ve kendisine teşekkür ediyoruz” ifadelerini kullandı.

Osmangazi’de Şarkılar Babalar İçin Seslendirildi Haber

Osmangazi’de Şarkılar Babalar İçin Seslendirildi

Osmangazi Belediyesi Türk Sanat Müziği Topluluğu, Babalar Günü’ne özel düzenlediği sezon finali konserinde Bursalı sanatseverlere unutulmaz bir gece yaşattı. Ördekli Kültür Merkezi’nde gerçekleştirilen konserde, Türk sanat müziğinin seçkin eserleri seslendirilirken dinleyiciler duygu ve müziğin iç içe geçtiği keyifli bir yolculuğa çıktı. Osmangazililerin yoğun ilgi gösterdiği gecede, zaman zaman duygusal anlar yaşanırken hareketli eserlerle de salonu coşku sardı. Babalar Günü’nün anlam ve önemine uygun olarak hazırlanan repertuvarda, dinleyicilerin hafızalarında özel bir yere sahip olan “Bana Bir Masal Anlat Baba” ve “Benim Babam” eserleri solo performanslarla seslendirildi. Osmangazi Belediyesi Türk Sanat Müziği Topluluğu Şef Yardımcısı Metin Ataygül yönetimindeki koro, Türk sanat müziğinin sevilen eserlerini başarıyla yorumladı. “Zeytin Gözlüm” ve “Kıskanırım Seni Ben” gibi klasikleşmiş parçalar büyük beğeni toplarken, sanatseverler eserlere zaman zaman tempo tutarak eşlik etti. Müzik dolu gece, izleyicilerden uzun süre alkış aldı. “İşimizi Severek Yapıyoruz” Dönemin son konserine ilişkin açıklamalarda bulunan Osmangazi Belediyesi Türk Sanat Müziği Topluluğu Şefi Rüştü Şentürk, Babalar Günü’ne özel anlamlı bir konser gerçekleştirdiklerini belirterek, sözlerinde şu ifadeleri kullandı: “Babalarla ilgili örnek şarkılarımıza, ayrıca hareketli konser şarkılarımıza ve sololara yer verdik. Biz gerçekten işimizi severek yapıyoruz. Osmangazi Belediyemiz de sağ olsun; Belediye Başkanımız Erkan Aydın ve Kültür Müdürlüğümüz bizlere çok destek oluyor. Özel günlerde, belirli günlerde güzel konserlerimize imza atıyoruz. Bu iş gönül işi. Korodaki arkadaşlarımıza çok teşekkür ediyorum. İnşallah önümüzdeki dönemde de vatandaşlarımızla birlikte olmayı diliyorum.”

Osmangazi'de yerel yönetim kadın girişimcilerinin yanında Haber

Osmangazi'de yerel yönetim kadın girişimcilerinin yanında

Osmangazi Belediyesi’nin kadın emeğini görünür kılmak ve kadın girişimcileri desteklemek amacıyla hayata geçirdiği “Kadın Girişimciler Sokağı”, bu kez Babalar Günü dolayısıyla kurularak renkli görüntülere sahne oldu. Sümbüllü Bahçe Konağı girişinde hafta sonu boyunca açık kalan etkinlikte, üretici kadınlar el emeği göz nuru ürünlerini vatandaşlarla buluşturdu. Yoğun ilgi gören stantlarda takıdan örgü ürünlerine, el yapımı aksesuarlardan organik oyuncaklara kadar birbirinden farklı ürünler sergilendi. Bu anlamlı etkinliği ziyaret eden Osmangazi Belediye Başkan Yardımcısı Mutlu Esendemir, stantları tek tek gezerek kadın girişimcilerle yakından ilgilendi. Ürünler hakkında bilgi alan Esendemir, kadınlara hayırlı işler temennisinde bulundu. Kadın emeğinin toplum için büyük değer taşıdığını ifade eden Esendemir, Osmangazi Belediyesi olarak kadın girişimcilere yönelik desteklerin artarak devam edeceğini söyledi. Etkinlikte yer alan kadın girişimciler ise kendilerine sunulan imkanlardan dolayı Osmangazi Belediyesi’ne teşekkür ederek, bu tür organizasyonların hem ekonomik hem de sosyal açıdan kendilerine büyük katkı sunduğunu dile getirdi. El emeği ürünlerini vatandaşlarla buluşturan kadın girişimcilerden Emel Kahraman, kadınların üretime katılmasının önemine dikkat çekerek, “Osmangazi Belediyesi’nin bize sunmuş olduğu bu imkanlardan dolayı çok teşekkür ediyorum. Çok güzel satışlarımız oluyor, emeklerimizi sunabilmek çok güzel. Kimse evde oturmasın, emeği olan her kadının şansı var. El emeği çok değerli, çok kıymetli. Biz çalışalım, kazanalım, ilerletelim” dedi. Etkinlikte el işi ürünlerini sergileyen bir başka kadın girişimci Sevgi Zeybek ise Babalar Günü dolayısıyla hazırladıkları ürünlerin yoğun ilgi gördüğünü belirterek, “El işlerimizi yapıyoruz, bandanalarımız var, gözlük kaplarımız var. İnsanlarımız geliyor, çok güzel alışverişlerimiz oluyor. Osmangazi Belediye’mize çok teşekkür ediyoruz. Bunun devamını bekliyoruz, sık sık olmasını istiyoruz” ifadelerini kullandı. “UFKUMUZU AÇIYOR” “Kadın Girişimciler Sokağı” bünyesinde yer alan kadın girişimcilerden Şükriye Keskin de, kadınların üretimle sosyal hayata daha güçlü katıldığını vurguladı. Etkinliklerin kendileri için adeta bir motivasyon kaynağı olduğunu söyleyen Keskin, “Erkan Aydın başkanımız ve Mutlu Esendemir başkanımız bizlere böyle bir imkan açtı. Hem örüyoruz hem satıyoruz. Evde oturacağımıza kendi ürünlerimizi değerlendiriyoruz. Ufkumuzu açıyor. Bu bir terapi oluyor. Arkadaş ediniyoruz. Çok güzel bir etkinlik” diye konuştu. El yapımı organik bebekleriyle etkinlikte yer alan Zeynep Alagaöz, kadın girişimcilere verilen desteğin çok kıymetli olduğunu ifade ederek, “Öncelikle tüm babaların ve kendini baba gibi hissedenlerin Babalar Günü’nü kutluyorum. Belediyelerin kadın girişimciler için bu şekilde fırsatlar vermesine seviniyoruz. Biz emek veriyoruz ve bu emeklerimizi görünür kılıyorlar. Bebeklerimizi tamamen organik ürünlerle yapmaya çalışıyoruz. Çocukların güvenle oynayabileceği ürünler üretiyoruz” açıklamalarında bulundu.

Osmangazi Belediyesi Almanya’da Kültürel Bağı Güçlendiriyor Haber

Osmangazi Belediyesi Almanya’da Kültürel Bağı Güçlendiriyor

Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, Almanya temasları kapsamında gerçekleştirdiği programlarla Bursa’nın kültürel zenginliğini uluslararası platformda tanıtırken, aynı zamanda kardeş kent ilişkilerinin güçlendirilmesine yönelik görüşmeler gerçekleştirdi. Başkan Aydın’ın Almanya’daki programı, kent ile Almanya arasındaki yarım asırlık dostluk bağlarını daha da kuvvetlendiren buluşmalara sahne oldu. Osmangazi Belediyesi Halk Dansları Topluluğu’nun Gösterisi Mest Etti Başkan Erkan Aydın, Almanya’nın Fulda kentinde düzenlenen ve Avrupa’nın önemli kültür organizasyonlarından biri olarak gösterilen 63. Hessentag Festivali ve Fuarı’na katıldı. Binlerce ziyaretçinin ağırlandığı festival alanında, Osmangazi Belediyesi Halk Dansları Topluluğu’nun sergilediği performanslar büyük ilgi gördü. Anadolu kültürünün renklerini, ritmini ve zengin folklorik mirasını uluslararası sahneye taşıyan gösteriler, izleyenlerden uzun süre alkış aldı. “Bu Güçlü İlişkiyi Geleceğe Taşımaktan Mutluluk Duyuyoruz” Festival alanında vatandaşlarla da bir araya gelen Başkan Aydın, Bursa’nın kültürel değerlerinin Avrupa’da tanıtılmasının önemine dikkat çekti. Fuarda da bulunarak Türkiye ile Almanya arasında yıllardır süregelen dostluk ilişkilerinin kültürel etkinliklerle daha da güçlendiğine işaret eden Başkan Aydın, şöyle konuştu: “Almanya’nın Fulda kentinde düzenlenen 63. Hessentag Festivali ve Fuarı’ndayız. Halk Dansları Topluluğu’muzla kültürümüzün renklerini uluslararası sahnede sergilerken, dostluk ve kardeşlik bağlarımızı da güçlendirmeye devam ediyoruz. Aynı şekilde kentimiz ile Hessen Eyaleti arasında kurulan 50 yıllık kardeşlik bağı da her geçen gün kültürlerimizi birbirine daha da yakınlaştırıyor. Sanattan spora, kültürden yerel iş birliklerine uzanan bu güçlü ilişkiyi geleceğe taşımaktan mutluluk duyuyoruz.” Almanya’da Bursaspor Coşkusu Başkan Aydın, festivalde Bursaspor atkısıyla konuşmasını gerçekleştirirken, Almanya’daki gurbetçi vatandaşlarla da Bursaspor bayrağını dalgalandırarak, yeşil beyazlı ekibin coşkusunu da sınırların ötesine taşıdı. Kardeş Kent İlişkileri Gelişiyor Bursa’nın tarihsel mirası, çok kültürlü yapısı ve üretim gücüyle önemli bir dünya kenti olduğuna vurgu yapan Aydın, uluslararası iş birliklerinin artırılması adına temaslarını sürdürdü. Almanya programı kapsamında diplomatik ziyaretlerde de bulunan Başkan Erkan Aydın, kardeş kent ilişkilerinin geliştirilmesine yönelik Lahn-Dill-Kreis Bölge Başkan Yardımcısı Frank Inderthal ile bir araya geldi. Başkan Aydın’ın gerçekleştirdiği görüşmede kültürel projeler, sosyal belediyecilik çalışmaları, gençlik faaliyetleri, eğitim ve yerel kalkınma alanlarında yapılabilecek ortak çalışmalar ele alındı. Samimi bir atmosferde gerçekleşen buluşmada, gelecekte hayata geçirilebilecek ortak projeler konusunda fikir alışverişinde bulunuldu. Osmangazi Belediyesi’nin uluslararası platformlarda yürüttüğü çalışmalarla Bursa’nın kültürel kimliğini başarıyla temsil ettiğini belirten Başkan Aydın, yerel yönetimlerin halklar arasındaki dostluk köprülerini güçlendirmede önemli bir rol üstlendiğini vurguladı.

Anadolu’nun ezgileri Osmangazi’de hayat buldu Haber

Anadolu’nun ezgileri Osmangazi’de hayat buldu

Osmangazi Belediyesi bünyesinde faaliyetlerini sürdüren Osmangazi Kent Konseyi tarafından oluşturulan Anadolu İncisi Korosu, Osmangazi Gösteri Merkezi’nde verdiği konserle sanatseverlere unutulmaz bir gece yaşattı. Türk müziğinin sevilen eserlerinin seslendirildiği konsere Osmangazi Belediye Başkan Vekili Necati Gezer, Osmangazi Kent Konseyi Başkanı Sevim Sakallı, CHP Osmangazi İlçe Başkanı Raşit Gürbüz, DSP İl Başkanı Mehmet Seskır, Osmangazi Belediyesi meclis üyeleri, vatandaşlar katıldı. Salonun tamamen dolduğu gecede, sanatseverler birbirinden özel eserlerle adeta duygu dolu bir yolculuğa çıktı. Kısa Sürede Başarılı Performanslarıyla Takdir Topladılar Koro tarafından seslendirilen ve yıllardır dillerden düşmeyen eserler, izleyiciler tarafından büyük ilgi gördü. Anadolu’nun farklı kültürlerini ve ezgilerini taşıyan parçalara, salonu dolduran vatandaşlar zaman zaman hep bir ağızdan eşlik etti. Dinleyiciler, başarılı performansları uzun süre alkışlayarak koronun heyecanına ortak oldu. Sahne performansı, uyumları ve repertuvar seçimleriyle dikkat çeken Anadolu İncisi Korosu, kısa sürede ortaya koyduğu başarıyla takdir topladı. Gecede hem duygusal hem de coşkulu anlar yaşanırken, müziğin insanları bir araya getiren güçlü etkisi bir kez daha hissedildi. “Güzel Bir Konserdi” Konserin ardından açıklamalarda bulunan Osmangazi Kent Konseyi Başkanı Sevim Sakallı, kısa sürede büyük bir emek ortaya koyan koro üyelerini tebrik etti. Başkan Sevim Sakallı, “Osmangazi Kent Konseyi olarak, 2 ay önce kurduğumuz Osmangazi Kent Konseyi ile Anadolu İncisi Koro’muzun konserini izledik. Gayet güzel dakikalar geçirdik, mutlu olduk. Bir an dertlerimizden uzaklaşıp, kendimizi dinledik. Amatör bir çalışma olmasına rağmen güzel bir konserdi. 2 aylık bir çalışmada bu kadar başarılı olmaları gerçekten takdire değer. Kendilerini kutluyorum. Osmangazi Belediye Başkanımız Erkan Aydın’a, koromuza ve tüm katılımcılarımıza teşekkür ediyoruz.” ifadelerini kullandı. Osmangazi Belediye Başkan Vekili Necati Gezer ve Osmangazi Kent Konseyi Başkanı Sevim Sakallı, alkışlarla ödüllendirdikleri Anadolu İncisi Korosu’nu tebrik ederek çiçek takdim etti.

Osmangazi’de minikler yaza merhaba etkinliğinde buluştu Haber

Osmangazi’de minikler yaza merhaba etkinliğinde buluştu

Osmangazi Belediyesi tarafından vatandaşların mesleki ve sosyal gelişimlerine katkı sağlamak amacıyla düzenlenen OSMEK kursları kapsamında açılan Okul Öncesi Çocuk Gelişimi Kursu’na katılan 21 kursiyer, 380 saatlik eğitimi başarıyla tamamlayarak yardımcı okul öncesi öğretmeni olarak çalışma imkanı elde ediyor. Kurs programında yer alan "uçurtma yapımı" eğitimi, kursiyerlerin uygulama becerilerini geliştirmeleri amacıyla Zübeyde Ana Kreş ve Gündüz Bakım Evi öğrencileriyle gerçekleştirilen "Yaza Merhaba Etkinliği"ne taşındı. Hüdevendigar Kent Parkı’nda düzenlenen etkinlikte kursiyerler ve minik öğrenciler keyifli anlar yaşadı. Etkinlik kapsamında çocuklarla birlikte uçurtma yapan ve uçuran kursiyerler, yüz boyama etkinlikleri gerçekleştirdi, çeşitli parkur oyunları hazırlayarak çocuklarla oynadı. Hem kursiyerlerin mesleki deneyim kazandığı hem de çocukların eğlenceli vakit geçirdiği etkinlik, renkli görüntülere sahne oldu. Uygulamalı eğitim fırsatı bulan kursiyerler, öğrendiklerini sahada deneyimleme şansı elde ederken, öğrenciler de yazın gelişini eğlenceli aktivitelerle kutladı. "Hem çocuklarımız eğleniyor hem de kursiyerlerimiz deneyim kazanıyor" OSMEK kursiyerleri ve kreş öğrencileriyle birlikte yaza merhaba dediklerini ifade eden Osmangazi Belediyesi Sosyal Hizmetler Müdürü Sevcan Yaman, "OSMEK Çocuk Gelişimi Kursu kursiyerlerimiz ile Zübeyde Ana Kreş ve Gündüz Bakım Evi öğrencilerimizin birlikte düzenlediği Uçurtma Şenliği’ndeyiz. Çocuklarımızla birlikte yaza merhaba diyoruz. Minikler bugün kendi boyadıkları ve hazırladıkları uçurtmaları uçuruyor. Bu etkinlik aynı zamanda kursiyerlerimiz için önemli bir uygulama çalışması. Çocuklarla birebir vakit geçirerek eğitimlerini sahada pekiştiriyorlar. Kursumuz toplam 380 saat sürüyor ve yaklaşık 4,5 ay devam ediyor. Eğitimi tamamlayan kursiyerlerimiz yardımcı öğretmen olarak çalışma imkanı sağlayan sertifika almaya hak kazanıyor. Hem çocuklarımız eğleniyor hem de kursiyerlerimiz deneyim kazanıyor. Çocuklarımız uçurtmalarını gökyüzüyle buluşturarak yaza keyifli bir başlangıç yaptı." şeklinde konuştu. "Bu kursta emeği geçen herkese teşekkür ediyorum" OSMEK’in Okul Öncesi Çocuk Gelişimi Kursu’na devam ettiğini belirten Okul Öncesi Çocuk Gelişim Kursiyeri Zuhal Koca ise, "Bu etkinlik bizim için kursiyerlerimiz için önemli bir uygulama çalışması Kursumuz toplam 380 saat sürüyor ve yaklaşık 4,5 ay devam ediyor. Bugün eğitim kapsamında hem uygulamalı eğitim aldık hem de çocukların neşesine ortak olduk. Bu kursta emeği geçen herkese teşekkür ediyorum." ifadelerini kullandı.

logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.