Hava Durumu
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文
SON DAKİKA

#Oktay Yılmaz

Bursa ve Bursaspor'dan en güncel haberler - Oktay Yılmaz haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Oktay Yılmaz haber sayfasında canlı gelişmelere ulaşabilirsiniz.

YILDIRIM’DAN AŞIK HÜSEYİN SÜMMANİOĞLU’NA VEFA Haber

YILDIRIM’DAN AŞIK HÜSEYİN SÜMMANİOĞLU’NA VEFA

Yıldırım Belediyesi, aşıklık geleneğinin yaşayan en önemli isimlerinden Hüseyin Sümmanioğlu için saygı gecesi düzenledi. Aşık Hüseyin Sümmanioğlu’nun yanısıra aşıklık-ozanlık geleneğinin önemli isimleri; Ayhan Kokmaz, Ahmet Poyrazoğlu, Temel Turabi, Kul Nuri, Mustafa Aydın, Beyzade Aslan, Baki Çetin, Taner Öztürkoğlu, Osman Feryadi, Recep Ateş, Alperen Uzun, Ali Serhati, Ozan Reyhani, Taha Turabi, İsrafil Taştan, Veysel Yıldızer, Ertuğrul Ataç, Abdullah Gizlice ve Kamli Çalaışkan’ın yer aldığı gecenin onun konukları ise Prof. Dr. Haluk Tanrıverdi ve Erzurum Büyükşehir Belediyesi Kültür Daire Başkanı Engin Ergün oldu. Cazibe Merkezi’nde düzenlenen programa yoğun ilgi gösteren Bursalılar, Türküler ve atışmalarla unutulmaz bir akşam yaşadı. ‘EN KIYMETLİ MİRASLARIMIZDANDIR’ Programda yaptığı konuşmada, aşıklık geleneğinin Türk milletinin yüzyılları aşan hafızası olduğunu vurgulayan Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, “Aşıklık geleneğinin değerli temsilcilerinden biri olan Hüseyin Sümmanioğlu için düzenlediğimiz bu güzel programda sizlerle bir araya gelmenin mutluluğunu yaşıyorum. Aşıklık geleneği; Anadolu’nun kültürel hafızasını, gönül dünyasını ve zenginliğini yüzyıllardır taşıyan en kıymetli miraslarımızdan biridir. Sazın telinden yükselen her nağme bir hikmetin, bir tecrübenin ve milletimizin ortak duygusunun sesidir. Aşıklarımızın sözü kimi zaman halkın sevinci, kimi zaman derdi, kimi zaman duası olmuştur. Onların dili; toplumun hafızasını diri tutan, kültürümüzü kuşaktan kuşağa aktaran güçlü bir gönül dilidir.Nitekim bu kadim gelenek, Unesco tarafından da Türkiye’nin somut olmayan kültürel mirası olarak tescillenmiş; dünya kültür mirası içinde hak ettiği yeri almıştır” ifadelerini kullandı. ‘DEĞERLERİMİZE SAHİP ÇIKMAK İÇİN BURADAYIZ’ Yıldırım’ın tarihi ve kültürüyle çok önemli bir kent olduğuna vurgu yapan Başkan Yılmaz; “Böyle müstesna bir kentte, medeniyetimizin değerlerine sahip çıkmak, sözlü kültürümüzü yaşatmak ve gönül dünyamıza yön veren büyük isimleri anmak bizler için bir vefa borcudur. Hayatı, öğretisi ve hikmetli güfteleriyle aşıklık geleneğimizin ustalarından biri olan Hüseyin Sümmanioğlu bugün aramızda. Programımıza katılarak bizleri onurlandırdığı için kendisine şükranlarımı sunuyorum. Rabbim hayırlı, sağlıklı ve bereketli ömürler nasip etsin inşallah. Bizler bugün Aşık Hüseyin Sümmanioğlu’na ve Aşık Sümmani’den bugüne uzanan bu büyük geleneğe vefamızı göstermek amacıyla bu anlamlı programı düzenliyoruz. Aşıklık geleneğine gönül veren, bu mirası yaşatmak için emek ortaya koyan tüm halk ozanlarımıza saygı ve hürmetlerimi sunuyor; siz kıymetli hemşehrilerime güzel ve keyifli bir akşam diliyorum” diye konuştu.

Yıldırım’da sokaklar çocuklar için dönüşüyor Haber

Yıldırım’da sokaklar çocuklar için dönüşüyor

Yıldırım Belediyesi, ‘Sokaklar Dönüşüyor’ projesine destek verdi. Bu kapsamda Ertuğrulgazi Mahallesi’nde bulunan 4. Mutlu Sokak, ‘Oyun Sokağı’ haline getirildi. Araç trafiğine kapatılan 4. Mutlu Sokak’ta çocuklara yönelik etkinlik ve geleneksel sokak oyunları parkuru hazırlandı. Yapılan düzenlemeyle birlikte zeminine çeşitli oyunlar çizilen 4. Mutlu Sokak, çocukların güvenle oyun oynayabileceği rengarenk bir yaşam alanına dönüştü. Karnelerini alarak yaz tatiline başlayan minikler, Oyun Sokağı’na akın ederek birbirinden eğlenceli etkinliklere katıldı. Keyifli vakit geçiren çocuklar, güvenli bir ortamda oyun oynama imkanı buldu. Çocuk dostu kent ‘Oyun Sokağı’nın açılışına katılarak çocuklarla bir araya gelen Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, "Çocuklarımızın güvenle oyun oynayabildiği ve mahalle kültürünün yeniden canlandığı yaşam alanları oluşturmayı önemsiyoruz. ’Sokaklar Dönüşüyor’ projesiyle 4. Mutlu Sokak’ı çocuklarımız için güvenli bir oyun alanına dönüştürmenin mutluluğunu yaşıyoruz. Biz istiyoruz ki çocuklarımız ekranların değil sokakların neşesi olsun; geleneksel oyunlarımızı yaşayarak paylaşmayı, birlikte hareket etmeyi ve sosyalleşmeyi öğrensin. Yıldırım’ı çocuk dostu bir kent haline getirmek için çalışmalarımızı kararlılıkla sürdürecek, mahallelerimize nefes aldıracak bu tür projeleri artırmaya devam edeceğiz. Bu anlamlı projede emeği geçen tüm paydaşlarımıza teşekkür ediyorum" ifadelerini kullandı.

Çocuklar için dönüşen kent "Yıldırım" Haber

Çocuklar için dönüşen kent "Yıldırım"

Yıldırım Belediyesi, Marmara Belediyeler Birliği, Superpool ve Global Designing Cities Initiative (Global Kent Tasarımı İnisiyatifi) iş birliğiyle yürütülen ‘Sokaklar Dönüşüyor’ projesine destek verdi. Bu kapsamda Ertuğrulgazi Mahallesi’nde bulunan 4. Mutlu Sokak, ‘Oyun Sokağı’ haline getirildi. Araç trafiğine kapatılan 4. Mutlu Sokak’ta çocuklara yönelik etkinlik ve geleneksel sokak oyunları parkuru hazırlandı. Yapılan düzenlemeyle birlikte zeminine çeşitli oyunlar çizilen 4. Mutlu Sokak, çocukların güvenle oyun oynayabileceği rengarenk bir yaşam alanına dönüştü. Karnelerini alarak yaz tatiline başlayan minikler, Oyun Sokağı’na akın ederek birbirinden eğlenceli etkinliklere katıldı. Keyifli vakit geçiren çocuklar, güvenli bir ortamda oyun oynama imkanı buldu. ÇOCUK DOSTU KENT ‘Oyun Sokağı’nın açılışına katılarak çocuklarla bir araya gelen Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, “Çocuklarımızın güvenle oyun oynayabildiği ve mahalle kültürünün yeniden canlandığı yaşam alanları oluşturmayı önemsiyoruz. 'Sokaklar Dönüşüyor' projesiyle 4. Mutlu Sokak'ı çocuklarımız için güvenli bir oyun alanına dönüştürmenin mutluluğunu yaşıyoruz. Biz istiyoruz ki çocuklarımız ekranların değil sokakların neşesi olsun; geleneksel oyunlarımızı yaşayarak paylaşmayı, birlikte hareket etmeyi ve sosyalleşmeyi öğrensin. Yıldırım'ı çocuk dostu bir kent haline getirmek için çalışmalarımızı kararlılıkla sürdürecek, mahallelerimize nefes aldıracak bu tür projeleri artırmaya devam edeceğiz. Bu anlamlı projede emeği geçen tüm paydaşlarımıza teşekkür ediyorum” ifadelerini kullandı.

Bursa Yıldırım'da türkü şöleni Haber

Bursa Yıldırım'da türkü şöleni

Yıldırım Belediyesi, kültür ve sanatı toplumun tüm kesimine ulaştıran çalışmalara imza atmaya devam ediyor. Yıldırım Belediyesi Erguvan Türk Halk Müziği Topluluğu, ‘Yıl Sonu Kapanış Konseri’ izleyicilere unutulmaz bir müzik gecesi sundu. Kaplıkaya Cazibe Merkezi’nde düzenlenen konsere, Bursalılar yoğun ilgi gösterdi. Şef Sadullah Öztürk eşliğinde sahneye çıkan Yıldırım Belediyesi Erguvan Türk Halk Müziği Topluluğu, Anadolu’nun çeşitli yörelerine ait ezgileri dinleyicilerle buluşturdu. Birbirinden güzel eserlerin seslendirildiği konser, izleyiciler tarafından ayakta alkışlandı. Gönüllere dokunan türkülere hep bir ağızdan eşlik eden sanatseverler, geceye renk kattı. YILDIRIM’DA GÖNÜLLER DOKUNUYORUZ Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, kültür ve sanatın bir kentin ruhunu şekillendiren en önemli değerler arasında yer aldığını belirtti. Başkan Yılmaz, “Yıldırım’ı fiziki yatırımların yanı sıra kültür ve sanat alanlarında attığımız adımlarla da daha güçlü bir şehir haline getiriyoruz. Bir taraftan şehrimizi imar ediyoruz, diğer taraftan da kültür sanat etkinliklerimizle hemşehrilerimizin gönüllerine dokunuyoruz. Yıldırım Belediyesi Erguvan Türk Halk Müziği Topluluğumuzu, yıl boyunca emek vererek hazırladıkları konserden dolayı kutluyorum. Yıldırım’da kültür ve sanatı hayatın ayrılmaz bir parçası haline getirmek için çalışmalarımız sürecek” dedi.

ÖĞRENCİLER, SAHİPSİZ SOKAK HAYVANLARININ TEDAVİ VE BAKIM SÜREÇLERİNİ YERİNDE İNCELEDİ Haber

ÖĞRENCİLER, SAHİPSİZ SOKAK HAYVANLARININ TEDAVİ VE BAKIM SÜREÇLERİNİ YERİNDE İNCELEDİ

Sahipsiz sokak hayvanları için tedavi ve bakım hizmetlerini sürdüren Yıldırım Belediyesi, bu konuda farkındalık oluşturacak etkinliklere de imza atıyor. Orhan Kara İlkokulu öğrencileri, Yıldırım Belediyesi Sahipsiz Sokak Hayvanları Tedavi Merkezi ve Doğal Yaşam Alanı’nı ziyaret etti. Sahipsiz sokak hayvanlarının tedavi ve bakım gördüğü alanları gezen öğrencilere, merkezde yürütülen çalışmalar hakkında bilgi verildi. Sahipsiz sokak hayvanlarıyla yakından ilgilenen çocuklar, hayvanlara sevgi ve şefkatle yaklaşmanın önemini yerinde öğrendi. GÜVENLİ BİR YUVA Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, ilçede tüm canlıları kapsayan merhamet iklimi inşa ettiklerini söyledi. Başkan Yılmaz, “Burası sadece sahipsiz sokak hayvanlarının sağlığına kavuştuğu bir yer değil, aynı zamanda onlar için güvenli bir yuva ve merhametin adresidir. Çocuklarımızın doğaya ve tüm canlılara karşı duyarlı bireyler olarak yetişmesini önemsiyoruz. Evlatlarımızı, Sahipsiz Sokak Hayvanları Tedavi Merkezi ve Doğal Yaşam Alanımızda ağırlayarak hem öğretici hem de farkındalık oluşturan bir etkinliğe imza attık. Çocuklarımız, merhametin büyük bir sorumluluk olduğunu yerinde hissederek öğrendi. Yıldırım’ı sadece binalarıyla, yollarıyla değil; insanıyla, doğasıyla ve tüm canlılarıyla yaşanabilir bir şehir haline getirmek için çalışıyoruz” dedi.

Yıldırım’da kentsel dönüşüm ve ulaşımda konfor artıyor Haber

Yıldırım’da kentsel dönüşüm ve ulaşımda konfor artıyor

Daha yaşanabilir bir şehir hedefiyle çalışmalarına devam eden Yıldırım Belediyesi, ilçedeki ulaşım ağını daha konforlu hale getiriyor. Bu kapsamda 2025 yılında 18 bin 420 ton asfalt serimi gerçekleştiren Yıldırım Belediyesi, 2026 yılı asfalt sezonunun açılmasıyla birlikte de çalışmalarına hız verdi. 2026 yılının ilk 5 ayında; 4 bin 985 ton asfalt serimi gerçekleştiren ekipler, 16 bin 245 metrekare parke, 7 bin 700 metre de bordür döşemesi gerçekleştirdi. İlçedeki ulaşımı kolaylaştırmak için yeni imar yolları da açan Yıldırım Belediyesi, son 5 ayda bin 135 metre imar yolu açtı. ‘BÜTÜNCÜL YAKLAŞIM’ Şehirlerin yaşanabilirlik parametrelerinden birinin ulaşım olduğunu hatırlatan Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, “Kentsel dönüşüm alanında biz artık sadece Bursa’da değil Türkiye’de örnek gösterilen tecrübeli kurumlardan biri haline geldik. Bu başarımızın temelinde kentsel dönüşümü bütüncül bir yaklaşımla gerçekleştirmemiz var. Biz sadece binaları dönüştürmüyoruz. Yeni ulaşım arterleri, konforlu yollar, sosyal tesisler, yeşil alanlar, kütüphaneler ile şehrimizi dönüştürüyoruz. ” dedi. ULAŞIM RAHATLIYOR Yıldırım’ın yüzölçümü ile nüfusunun ters orantılı olduğunu hatırlatan Başkan Yılmaz, bu durumun kentsel dönüşümden ulaşıma, birçok alandaki çalışmaları zorlaştırdığını ifade ederek, “Biz göreve başlarken bu gerçekleri ve zorlukları en ince detayına kadar hesapladık. Yıldırım’ın güvenli, modern konutlar kadar gelişmiş bir ulaşım ağına ve konforlu yollara da ihtiyacı var. Bu farkındalıkla görev sürecimiz boyunca 185 bin metrekare yeni imar yolu açıp, 340 bin ton asfalt serimi, 100 bin metre bordür, 295 bin metrekare parke çalışması gerçekleştirdik. Bu yıl da, yaz sezonuyla birlikte ulaşım çalışmalarımıza hız verdik. Bir yandan yollarımızı daha konforlu hale getirirken bir yandan da yeni imar yollarıyla ulaşımı rahatlatmaya ve hemşehrilerimizin yaşamını kolaylaştırmaya devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.

FETİH SANATLA GELECEĞE TAŞINDI Haber

FETİH SANATLA GELECEĞE TAŞINDI

Bursa’nın fethinin 700’üncü yıl dönümü nedeniyle, Yıldırım Belediyesi tarafından düzenlenen ‘Maddi ve Manevi Yönleriyle Bursa’nın Fethi Minyatür Yarışması’nın ödül töreni ve sergi açılışı gerçekleştirildi. Yıldırım Belediyesi, ‘Beylikten Cihan Devleti’ne’ temasıyla başlattığı 2025-2026 Kültür Sanat Sezonu’nda, Bursa’nın fethini; tarihi, kültürel, sanatsal ve felsefi açıdan ele almaya devam ediyor. Bu kapsamda; Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü tarafından ‘Maddi ve Manevi Yönleriyle Bursa’nın Fethi Minyatür Yarışması düzenlendi. Gülçin Anmaç, Aylin Özkan, Suzan Çataloluk, ve Şennur Atalay Varol’dan oluşan seçici kurul; yarışmaya gönderilen birbirinden değerli eserleri detaylıca inceledi. Uzun değerlendirmelerin sonunda; birincilik ödülüne Rie Kudo, ikincilik ödülüne Gülbin Atabek, üçüncülük ödülüne Emine Suna Baran, teşvik ödülüne ise Hasan Atilla Şakarcan, Fatma Çalık ve Ebru Karagöz’ün eserleri layık görüldü. Ayrıca Fatma Arı, Reyhan Budan, Suna Yastı, Nagehan Kumrul, Dilek Varna, Canan Ateş, Canan Karadağ, Nevin Külünkoğlu, Aylin Şekerkaya ve Betül Akbay’ın eserleri ise sergileme ödülü kazandı. Sonuçların belli olmasından ardından, Alev Alatlı Şehir, Düşünce ve Kültür Merkezi’nde sergi ve ödül töreni düzenlendi. ‘KURULUŞUN VE DİRİLİŞİN ŞEHRİ’ ‘Maddi ve Manevi Yönleriyle Bursa’nın Fethi Minyatür Yarışması’ sergi ve ödül törenine ev sahibi Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz’ın yanı sıra, AK Parti Bursa Milletvekili Mustafa Yavuz, Yarışma Seçici Kurulu üyeleri, siyasi parti temsilcileri, sanatçılar, akademisyenler ve vatandaşlar katıldı. Programın açılışında yaptığı konuşmada Bursa’nın tarihi ve kültürel önemine dikkat çeken Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz; “Bugün burada yalnızca bir yarışmanın neticesini paylaşmak için değil; tarih, sanat ve medeniyetimizin ortak hafızasında anlamlı bir yolculuğa çıkmak için bir araya gelmiş bulunuyoruz. Bursa, sıradan bir şehir değildir. Bursa; kuruluşun, dirilişin ve medeniyet tasavvurunun şehridir. Osmanlı’nın ilk başkenti olarak asırlar boyunca ilme, irfana, sanata ve vakıf medeniyetine ev sahipliği yapmış; taşıyla, toprağıyla ve yetiştirdiği gönül insanlarıyla tarihimizin en müstesna şehirlerinden biri olmuştur. Camileriyle, medreseleriyle, hanlarıyla, çarşılarıyla, türbeleriyle ve vakıf eserleriyle adeta bir açık hava müzesi olan Bursa, geçmişin mirasını bugüne taşıyan canlı bir hafıza mekanıdır” dedi. ‘GELECEK NESİLLERE AKTARACAĞIZ’ Bursa’nın fethinin derin anlamlara sahip olduğunu vurgulayan Başkan Yılmaz; “Bu yıl Bursa’nın fethinin 700. yılını idrak ediyoruz. Yedi asır önce gerçekleşen fetih, yalnızca surların aşılması değil; gönüllerin kazanılması, adaletin tesis edilmesi ve yeni bir medeniyet ufkunun açılması anlamına geliyordu. Bizler de bu önemli yıl dönümünü sadece anmakla yetinmedik; anlamaya, anlatmaya ve gelecek nesillere aktarmaya gayret ettik. Bu kapsamda kültür ve sanat sezonumuzu Bursa’nın fethi temasıyla açtık. Fetih Yolu kitabını hemşehrilerimizle buluşturduk. Bursa’nın Fethi tiyatro gösterisini sahneledik. Kuruluş Orhan dizisinin oyuncularıyla fetih yürüyüşü gerçekleştirdik. Sempozyumlar, söyleşiler, sergiler ve çeşitli kültür-sanat faaliyetleriyle Bursa’nın fethini yıl boyunca farklı yönleriyle ele aldık. Çünkü inanıyoruz ki tarih sadece kitap sayfalarında kalmamalıdır. Tarih; sanatla, edebiyatla, tiyatroyla ve kültürel çalışmalarla yeniden hatırlanmalı, yeniden yorumlanmalı ve yaşayan bir hafızaya dönüştürülmelidir. İşte bugün ödüllerini takdim edeceğimiz ‘Maddi ve Manevi Yönleriyle Bursa’nın Fethi Minyatür Yarışması’ da bu anlayışın en anlamlı örneklerinden biridir” ifadelerini kullandı. ‘MEDENİYETLER KÜLTÜR-SANATLA YAŞAR’ Medeniyetler için kültür ve sanatın önemine dikkat çeken Başkan Yılmaz; “Medeniyetler sadece kılıçla kurulmaz; kalemle, fırçayla, sanatla ve kültürle yaşatılır. Yıldırım Belediyesi olarak şehrimizin kültür ve sanat hayatına katkı sunmaya, geleneksel sanatlarımızı yaşatmaya ve genç kuşaklarımızı kültürle, sanatla ve tarih bilinciyle buluşturmaya büyük önem veriyoruz. Çünkü inanıyoruz ki geçmişin birikimini geleceğe taşımanın yolu, kültür ve sanatın ışığını canlı tutmaktan geçmektedir. Bu vesileyle yarışmamıza katılan bütün sanatçılarımıza, değerlendirme sürecini büyük bir titizlikle yürüten kıymetli jüri üyelerimize ve emeği geçen herkese şükranlarımı sunuyorum. Ödül almaya hak kazanan sanatçılarımızı gönülden tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyorum. Sergimizin Bursa’mızın kültür ve sanat hayatına değer katmasını, geleneksel sanatlarımızın yaşatılmasına ve yeni kuşaklara aktarılmasına vesile olmasını temenni ediyorum. Rabbim Bursa’mızın medeniyet yürüyüşünü daim eylesin. Bu güzel şehrin üzerinde yükselen çınarın gölgesi eksilmesin. Sanatımız, kültürümüz ve irfanımız nesilden nesile yaşamaya devam etsin” diye konuştu. BAŞKAN YILMAZ’A TEŞEKKÜR Bursa’nın kültür ve medeniyetimiz açısından büyük önem taşıdığına dikkat çeken AK Parti Bursa Milletvekili Mustafa Yavuz ise; “Bursa’nın fethinin 700. yılı dolayısıyla, bu anlamlı ve önemli süreci sahiplenen, sorumluluk alan Yıldırım Belediye Başkanımız Oktay Yılmaz’ı kutluyor ve tüm Bursa adına kendisine teşekkür ediyorum. Bizim medeniyetimiz sadece devlet, kanun medeniyeti değildir. Bizim medeniyetimiz bir sanat, kültür ve gönül medeniyetidir. Yıldırım Belediyemiz de bu noktayı çok iyi yakalamış ve bizlere bunu sunacak çeşitli etkinlikler düzenliyor” ifadelerini kullandı. Seçici Kurul Başkanı Gülçin Anmaç da minyatür sanatının önemine vurgu yaparak; “Minyatür tarihimizi, kültürümüzü görsel hale dönüştüren çok önemli bir sanattır. Bu sanatın yaşatılması, daha geniş kitlelerle buluşturulması ve minyatür sanatçılarının desteklenmesi noktasında bu yarışma ve sergiyi çok değerli buluyorum. Desteklerinden ötürü Yıldırım Belediye Başkanımız Oktay Yılmaz’a teşekkürlerimi sunuyorum” dedi. Konuşmaların ardından yarışmada dereceye giren sanatçılara ödül ve plaketleri verilip, serginin açılışı gerçekleştirildi.

Yıldırım’da miniklerin mezuniyet coşkusu Haber

Yıldırım’da miniklerin mezuniyet coşkusu

Yıldırım Belediyesi Kreşi’nde yıl sonu gösterisi ve mezuniyet heyecanı yaşandı. Barış Manço Kültür Merkezi’nde gerçekleştirilen programa, veliler yoğun ilgi gösterdi. Etkinlikte sahneye çıkan minikler; dans, müzik, tiyatro ve İngilizce gösterileriyle izleyicilere keyifli anlar yaşattı. Tüm yaş gruplarının büyük emekle hazırladığı birbirinden renkli gösteriler, velilerden tarafından beğeni topladı. Program sonunda düzenlenen mezuniyet töreni ise büyük coşkuya sahne oldu. Yıldırım Belediyesi Kreşi’nde okul öncesi eğitimlerini tamamlayan öğrenciler, keplerini havaya atarak mezuniyet sevinci yaşadı. İlk diplomalarını alan miniklerin mutluluğu aileleri tarafından da gururla paylaşıldı. Yıldırım’da öncelik eğitim Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, 2025-2026 eğitim öğretim yılını başarıyla tamamlayan minikleri tebrik etti. Başkan Yılmaz, geleceğin teminatı olan çocukların akademik ve sosyal gelişimlerine katkı sağlayacak eğitim yatırımlarına öncelik verdiklerini belirtti. Yılmaz, "Evlatlarımızın geleceğe en iyi şekilde hazırlanmasını ve donanımlı bireyler olarak yetişmesini önemsiyoruz. Yıldırım Belediyesi Kreşi’nde sunduğumuz nitelikli eğitim ortamıyla çocuklarımızın fiziksel, zihinsel ve sosyal gelişimini destekliyoruz. Eğitim hayatlarının ilk basamağını başarıyla tamamlayan evlatlarımızı kutluyorum ve bundan sonraki eğitim yolculuklarında başarılar diliyorum. Yıl boyunca çocuklarımızı büyük bir özveriyle geleceğe hazırlayan öğretmenlerimize ve desteklerini esirgemeyen velilerimize teşekkür ediyorum. Çocuklarımızın çağın gerektirdiği bilgi, beceri ve değerlerle donatılmış bireyler olarak yetişmesi için çalışmalarımızı sürdüreceğiz" dedi.

logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.