Hava Durumu
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文
SON DAKİKA

#Doğum Günü

Bursa ve Bursaspor'dan en güncel haberler - Doğum Günü haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Doğum Günü haber sayfasında canlı gelişmelere ulaşabilirsiniz.

"Bu kaosa hizmet eden çok kişiden daha fazla Türk gibi hissediyorum" Haber

"Bu kaosa hizmet eden çok kişiden daha fazla Türk gibi hissediyorum"

A Milli Futbol Takımı, 2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu ikinci maçında 20 Haziran Cumartesi günü TSİ 06.00’da Paraguay ile karşılaşacak. San Francisco’daki Bay Area Stadyumu’nda oynanacak bu maç öncesinde A Milli Futbol Takımı Teknik Direktörü Vincenzo Montella, düzenlenen basın toplantısında açıklamalarda bulundu. "Paraguay gol atma konusunda çok iyi" İtalyan teknik adam, Paraguay’ın saygıyı hak eden bir takım olduğunu söyleyerek sözlerine başladı. Vincenzo Montella, "Brezilya ile aynı puanları elde etti elemelerde, sadece 1 puan gerideydi Ekvador, arkadan geldi Arjantin de. Fakat Paraguay hakikaten gol atma konusunda çok iyi, çok karakterli oyuncuları var. Forvetleri, golcüleri çok iyi. Çok ciddi saygı duyuyoruz. Tabii ki her zaman birkaç değişiklik yapmışızdır, yapabiliriz. Burada mesele taktik sebeplerle ve başka bakış açılarıyla futbolcuları oyun dışı bırakmak değil. Yarın tabii ki de bazı değişiklikler olabilir ama bu değişiklikler sadece taktiksel anlamda olur. Yani maçın stratejisine göre. Yani oynamayınca bir futbolcu 'Birinci maçta böyle yaptı' diye değil, sadece maçın stratejisine göre" diye konuştu. "Biraz daha saygıyı hak ettiğimizi düşünüyoruz" Her şeyi yoluna koymak için yarınki maçı sabırsızlıkla beklediklerini dile getiren Montella, "Avustralya maçında ikinci devrede İsmail'i hakikaten devreye soktuk çünkü Avustralya'nın kontrataklarını biliyorduk, adeta neşter atar gibi oynadılar. Dünya Kupası'nda aslında Avustralya'ya karşı 30 şut pozisyonu elde ettik. Portekiz, Demokratik Kongo Cumhuriyeti'ne karşı oynadığında sadece 1 kez bunu yakalayabilmişti. Dolayısıyla rakip takım son 25-30 metrede 10 kişi bir araya geldiği zaman bunu aşmak çok zor oluyor. Dolayısıyla mesafeden şut atabilmek lazım ve bunu yapmakta da haklıydık ama belki yeteri kadar iyi gidemedik. Ama her bir maç birbirinden farklıdır. Ne şekilde hazırlandığınız, ne şekilde oynadığınız farklıdır. Biz analizini yaptık bu maçın. Bazı açılardan, bazı aşamalarda çok daha iyi olabilirdik. Top hakimiyeti konusunda bilhassa daha iyi olabilirdik. Bu tehditleri ortadan kaldırabilirdik ama zaman zaman da bu top hakimiyetiyle ilgili değişiklikleri kabul etmek lazım. Bütün bunları açıklığa kavuşturduk ve epey bir kaos olmasına rağmen şunu söyleyebilirim; bunun yansımaları oldu ve ben bir hayal kırıklığı yaşadım. Çünkü çok iyi sonuçlar elde etti son 3 yıl içerisinde bu takım ve biraz daha saygıyı hak ettiğimizi düşünüyoruz. Her ne kadar biz de daha iyi oynayabilmiş olsaydık dahi. Ben aslında kendimi Türk gibi hissediyorum. Yani bu kaosa hizmet eden, bunu besleyen pek çok kişiden çok daha fazla Türk gibi hissediyorum kendimi. Hakikaten Türkiye'de de yurt dışında da takip edildi. Ben sadece basın odalarında söylenen sözleri söylemiyorum ama bazı bireyler karışıklık oluşturuyorlar. Bu beni etkilemiyor, ben yaşım daha ileri ama futbolcuların üzerinde bunun etkisi oluyor. Çünkü 20'li yaşlarında olan futbolcular, gençler ve bu tür durumlar onları üzebiliyor, onlara acı verebiliyor. Çok muhteşem futbolcular olarak onlara güveniyorum. Elimizden gelenin en iyisini yapmamız gerekiyor bu Dünya Kupası'nda oynamaya devam edebilmek için" ifadelerini kullandı. "Sevginin, ihtiyaç duyulduğunda oyunculara verilmesi gerektiğini düşünüyorum" Tecrübeli teknik adam, Avustralya yenilgisinin ardından futbolcularıyla görüşmeler yaptığına da değinerek, "Son birkaç gün içerisinde futbolcuların morali üzerinde olumlu bir etki oluşturduğumu düşünüyorum. Hep onlara akıllarının, zihinlerinin berrak olması, rahat olmaları gerektiğini söyleyerek telkinde bulunuyorum. Bu kolay değil tabii ki mağlubiyet aldıktan sonra. Bir yenilgiden sonra yeniden bir sıçrayış yaşamak çok kolay bir şey değil. Dolayısıyla haklı olarak böylesine ciddi eleştirilerden sonra ki adil eleştiriler de vardı. Onların etkilenmesi son derece normal. Aynı zamanda onları övmek de gerekiyor, işimin bir parçası da bu. Ama kamuoyuna baktığım zaman mutlaka insanların birtakım kusurlar, hatalar bulduğunu görüyorum, bunun farkındayım. Milli takımın başındaki teknik direktörüm. Ama tabii ki rahatlamalılar, yüzde 100 potansiyellerini ortaya koyabilmeliler ve ruh hallerini de yönetebilmeliler. Çok nitelikli oyuncular. Bütün bu koşulları sahada bir araya getirebildiğiniz zaman büyük bir hayalimiz var; taraftarlara karşı, Türk halkına karşı bir sorumluluk var ve futbolcular bütün bunların farkında, son 3 yıl bunu gösterdi. Ben aslında yenilgiden sonra çok daha fazla seviyorum futbolcuların tutumlarını. Kişisel olarak bu sevginin, ihtiyaç duyulduğunda da oyunculara verilmesi gerektiğini düşünüyorum. Sadece maç kazanıldığında değil" şeklinde konuştu. "Makine değil, robot değil futbolcular" Milli oyuncuların aşırı tepkilerden dolayı incindiklerinin altını çizen Montella, şöyle devam etti: "Futbolcuların yeniden sahaya çıkmak için çok istekli olduklarını görüyorum. Çünkü incindiler, sonuçta makine değil, robot değil futbolcular. Bazı tepkilerin aşırı olması onları etkiledi ama ben güveniyorum kendime ve onlara. İlk düdük çalındıktan sonra mümkün olduğunca kafaları rahat bir biçimde en iyi sonucu verebilmek için oynayabilmelerini diliyorum." "Ben kendi takımıma odaklanmayı tercih ediyorum" 52 yaşındaki teknik adam, rakipten çok kendi takımına odaklanmayı tercih ettiğini de belirtti. Vincenzo Montella, "Paraguay çok fiziksel olarak güçlü, duyguları, karakterleri hep öne çıkıyor. Her bir maç farklı, dolayısıyla mutlaka rakip takıma odaklanmamız gerekiyor ama ben kendi takımıma odaklanmayı tercih ediyorum. Mümkün olduğunca en iyi koşullarda olsunlar ve performanslarını daha iyi sergilesinler" dedi. "Zafer almayı ümit ediyorum hediye olarak" Dün doğum günü olan Montella, hediye olarak Paraguay karşısında galibiyet almayı ümit ettiğini aktardı. İtalyan çalıştırıcı, "Hep evde kutlamıştım, kendi ülkemde kutlamıştım doğum günümü. İkinci kez takımımla birlikte, futbolcularla birlikte doğum günümü kutlayacağım. Avrupa şampiyonası ve Dünya Kupası bunun bir parçası ve ümit ediyorum ki futbol ailemle kutlayabilmeyi diliyorum bundan sonraki, iki yıl sonraki doğum günümü de. 50. yaş günüyle ilgili çok güzel hatıralarım var. Avrupa şampiyonasında açılış hediyem ve futbolcuların zaferiydi tabii ki. Yarından sonraki gün bu zaferi almayı ümit ediyorum hediye olarak" cümlelerine yer verdi. "Arizona’da pişiyorduk sıcaktan" ‘Paraguay’ın çalışmalarını maçın oynanacağı şehir olan San Francisco’da yapması avantaj sağlar mı?’ sorusunu A Milli Takım Teknik Direktörü Montella, şöyle cevaplandırdı: "Arizona'da çok iyi antrenman alanları vardı ama pişiyorduk sıcaktan. Çöl sıcağında. Akşam 8'de dahi antrenman yapsak çok zor oluyordu. Fakat biraz daha serin iklimlere geldiğimizde o zaman biraz daha tazeleniyoruz. Tabii bunları değiştiremezsiniz ve buna adapte olmanız lazım." "Su molasının ne zaman geldiği, o anki şartlara bağlı" Başarılı teknik adam, Dünya Kupası mücadelelerindeki su molalarına dair fikirlerine de bildirdi. Montella, "Su molalarının lehineydim maçlar başlamadan önce. Son maçlarda aslında baskı vardı, gol geliyordu. Dolayısıyla bir skor ihtimali ortaya çıktığında, bir su molası olduğunda o oyunu durdurdu. Bazı durumlarda işe yaradığı da olabiliyor, o zaman pozitif olduğunu da düşünebilirsiniz. Sizin durumunuza da bağlı tabii, yani o su molasının ne zaman geldiği, o anki şartlara bağlı. Dolayısıyla bunun için de biraz esnek olmanız gerekiyor. Yerine göre olumlu olabilir, çünkü oyuncularla da iletişim kurma fırsatı da veriyor size su molası tabii ki" değerlendirmesinde bulundu. "Maçı kaybettik diye her şeyi berbat etmeye gerek yok" Oyuncularının daha önce aldıkları skorlar ve başarılarla saygı kazandığını ve şu anda da desteğe ihtiyaçları olduğunu yineleyen Vincenzo Montella, "Gerçekten onları daha da çok seviyorum şimdi. Çünkü tabii ki yenilgiden sonra hayal kırıklığına uğradılar, tabii ki oyunu inceledik, hataları düzeltmek için konuştuk. Ama ben sonuçta adil bir insanım, ben oyuncuların tarafındayım. Çünkü bizi buraya getiren onlar, yani bu oyuncular, milli takımı buraya getiren bu oyuncular. Dolayısıyla Türkiye'nin bir ülke olarak dünyanın her yerinde saygı görmesine de katkı sağlıyorlar futbol dünyasında. Dolayısıyla oyuncular bunu yapıyor. Onun için bu olanlar bitenler biraz beni, oyuncuları da daha çok üzüyor. Ve umuyorum ki oyuncular bütün bunlarla başa çıkabilirler; benim başa çıktığım gibi tabii, ben 20-30 yaş daha büyüğüm onlardan, onun için benim için belki daha kolay ama sonuçta oyuncuların da desteğe ihtiyacı var, saygıya ihtiyacı var. Çünkü o saygıyı kazandılar zaten. Yani bir olumsuz sonuç, o sonuç nasıl ortaya çıkmış tabii bunun hakkında fikirleriniz olabilir ama sonuçta bir oyun değildir, bir maç değildir her şeye karar veren. Yani orada maçı kaybettik diye her şeyi berbat etmeye, bir çuval inciri berbat etmeye gerek yok. Ben bunu söylemeye çalışıyorum. Biz motiveyiz ve hazırız. Ben hazırım, oyuncular da hazır maça. Sonuçta biz daha önce sizin bizimle gurur duymanızı sağladık, yine onu yapmak için buradayız" ifadelerini kullandı. Montella, Paraguay müsabakasında sahaya yüzlerinde bir gülümseme ve pozitif bir kafa yapısıyla çıkmaları gerektiğinin atını çizerek, bu şekilde çok daha başarılı olma şanslarının bulunduğunu söyledi. "Oyuncuların ailelerini getirdik" Futbolcuların ailelerini de ABD’ye getirdiklerini açıklayan ay-yıldızlı takımın teknik direktörü, "Böylesine bir nesli sosyal medyadan koparamazsınız. Bu mümkün değil, ben bunun farkındayım. Onun için ben daha çok önümüzdeki işle ilgilendim. Yani yapmaları gereken şeylere odaklanmaları gerektiğini düşündüm ve o maçları analiz etmek ve antrenman planlarını yapmak konularına odaklandım. Yani çok da boş bir vaktim yok. Oyuncuların biraz daha fazla boş zamanı var. Zaten bu nedenle bugün aileleri de getirdik. Aileleriyle birkaç saat vakit geçirmelerini sağladık. 2-3 saat çok güzel bir vakit geçti. O 2 saat boyunca da yarın sahada yapacaklarımızı hiç düşünmedik. Bence bu iyi oldu" şeklinde konuştu. "Hem biz hem Paraguay birer yenilgiden çıktık" Vincenzo Montella, kritik grup maçlarının aynı anda başlama ihtimaline dair yapılan bir yoruma, şöyle yanıt verdi: "Çok bir şeyi değiştirmiyor diye düşünüyorum. Hem biz hem Paraguay birer yenilgiden çıktık. Her iki taraf da dolayısıyla bu maçı kazanmak istiyor. Ama şuna katılıyorum; üçüncü grup maçının aynı anda başlıyor olması önemli. İkinci çok fark etmez ama üçüncüde olması iyi. Beraberliğe razı geleceğimize de inanmıyorum çünkü üçüncü maçın ne olacağı belli değil." "Ben oyuncuları çok iyi tanıyorum" Futbolcularıyla iletişimi birebir şeklinde kurduğunu ve hepsiyle arasının iyi olduğunu hatırlatan Montella, "Teknik direktörün görevlerinden bir tanesi de neye ne zaman müdahale edeceğine karar vermek. Ben oyuncuları çok iyi tanıyorum, her biriyle çok iyi bir ilişkim var. Bu da zaten teknik direktör olmanın en önemli özelliklerinden bir tanesi" dedi. "Yarın kazanırsak insanlar yine 'Evet, dünya şampiyonu olmalıyız’ diyecekler" İtalyan teknik direktör, dengeli bir karaktere sahip olduğunu ve işler iyi giderken de kötü giderken de denge kurmaya gayret ettiğini dile getirdi. Vincenzo Montella, "Çok tarihi sonuçlardan sonra da 'çok büyük bir başarı elde ettik' diye kendimi belli bir yerde görmem. Her zaman takımla beraber elimden geleni yapalım. Yani bunun örnekleri var. İnsanlar bazen değerlendirmelerinde biraz abartıya kaçabiliyorlar. Benim görevim ise her şeyi bir dengede tutmaya devam etmek. Bunu hem işler iyi giderken hem işler zor giderken yapabilmem gerekiyor. Eğer yarın kazanırsak o zaman insanlar yine 'Evet, dünya şampiyonu olmalıyız, bütün müsabakaları kazanmalıyız' diyecekler, buna eminim. Bütün bunlar sonuçta Türk halkının karakteri. Biz her halükarda dengeli olmaya ve dengede gitmeye devam etmek zorundayız" diye konuştu. "Benim yerimde olmak isteyenler olacaktır" A Milli Takım ile hem Avrupa Şampiyonası hem de Dünya Kupası’nda mücadele etmenin kendisine neler hissettirdiğine dair de Montella, "Çok mutlu ve şanslı hissediyorum, ayrıcalıklı hissediyorum. Benim yerimde olmak isteyenler olacaktır, vardır diye düşünüyorum ve gerçekten de çok heyecan duyuyorum. Avrupa şampiyonasında çok beklenti vardı. Ayrıca çok da güzel bir atmosfer vardı ama tabii Dünya Kupası çok daha büyük, bütün dünyayı kapsıyor. Onun için bütün bu hisler daha da büyüyor. Unutulmaz şeyler bunlar. İçinde yaşamak unutulmaz bir his. Ben milli takımı hem Avrupa şampiyonasında hem de şimdi Dünya Kupası'na getirebilmiş olmaktan dolayı da gurur duyuyorum. Sürekli olarak bir heyecan kaynağı bence bu konu, bu tip turnuvada turnuvalar" açıklamasını yaptı. "Türkiye'deki herkesi mutlu etmek için elimizden geleni yapacağız" Milli takım teknik direktörü, Türk taraftarlara da seslenerek, şunları dile getirdi: "Mücadelemizi devam ettiriyoruz. Herkesin hayalini gerçekleştirmek, herkesi gururlu hissettirebilmek için bu mücadeleyi devam ettiriyoruz. Onun için de elimizden gelen her şeyi yapacağız maçta. Elimizdeki bütün kaynakları, enerjiyi kullanarak ülkedeki herkesi, Türkiye'deki herkesi mutlu, takımla gurur duyar hale getirebilmek ve başarılarını devam ettirebilmek için elimizden geleni yapacağız. Onların desteğini hissetmek de tabii bunu yapabilmek için çok önemli." "Bu kadar sert eleştiriler olacağını beklememiştim" Avustralya karşılaşmasından sonra bu kadar sert eleştiriler beklemediğini de sözlerine ekleyen Montella, "Bütün oyuncularımı farklı bir boyutta getirerek hazırlamaya çalışıyorum. Onların mental olarak özellikle hazır olmasına dikkat ediyorum. Çünkü burada her şeyi zaten oldukça büyük boyutlarda yaşanıyor. Onun için mental olarak onların kendilerini güçlü hissetmelerini sağlamaya çalışıyorum. Çok sert eleştiriler olabiliyor. Ama ben bu sert eleştirileri hemen bir önceki maçtan sonra beklememiştim. Belki biraz eleştiri olur diye düşünmüştüm ama bu kadar sert olacağını beklememiştim. Fakat benim tecrübem bana fayda sağlıyor. Giovanni Trapattoni ile olan destek ya da ilişkilerim de bana burada önemli bir destek sağlıyor. Onlarla olan, yani oyuncularla olan iş birliği ve bu dostluğumuz ve yakın ilişkimiz önemli olmaya devam edecek" dedi.

Eşinin doğum günü için 25 metrelik tırı kapladı Haber

Eşinin doğum günü için 25 metrelik tırı kapladı

Bursa’da 1 yıldır evli olan Murat Fidan, eşi için sıra dışı bir doğum günü sürprizi hazırladı. Tır dorsesine ’Birini bu kadar sevebilmek mümkün mü bilemem ama, seni kelimelerle anlatamayacağım şekilde seviyorum’ yazdıran Fidan, daha sonra eşini tırın olduğu bölgeye çağırdı. İlginç doğum günü sürprizini gören Ravzanur Fidan ise şok oldu. Bursa’da yaklaşık 6 yıldır beraber olan Murat Fidan, 1 yıl önce Ravzanur Tol ile dünya evine girdi. Eşine doğum günü sürprizini sıra dışı yapmak isteyen Murat Fidan, kolları sıvadı. 25 metrelik tır dorsesini kaplayan Fidan dorseye, "Birini bu kadar sevebilmek mümkün mü bilemem ama, seni kelimelerle anlatamayacağım şekilde seviyorum" yazdırarak yanına da eşinin fotoğrafını bastırdı. Boş alana tırı çeken Fidan, eşini ise ailesiyle beraber düğün çıkışı yanına çağırdı. Ravzanur Fidan’ın geldiği anda havai fişeklerin patlamasıyla kutlama başladı. Tırı gören Ravzanur Fidan, gözyaşlarına hakim olamadı. O anlar dron ile kaydedildi. Tır önünde fotoğraf çektiren çift, daha sonra pastalarını kesti. Doğum günü sonrası Murat Fidan, "Kaporta işi yaptığım için elimden bu geldi. 6 yıldır beraberiz. İlgi çekeceğini, hoşuna gideceğini düşündüm. İnşallah olmuştur" diye konuştu. Ravzanur Fidan ise, "Az önce düğünden çıktık. Hiç aklımda böyle bir şey yoktu. Bir şey olduğunu anlamıştım, böyle bir şey beklemiyordum ama. 6 yıldır doğum günlerimin hakkını, bu doğum günü olarak verdi. O yüzden de bu kadar büyük olabilir. İleriden tırı gördüm ancak, normal modifiyeli bir tır sandım. Dediği gibi, kelimelerle anlatılmayacak bir şey. Aslında bir gün daha var doğum günüme. Anlamayayım diye erken yaptı. Çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum" dedi.

Nilüfer Belediyespor’u play-off heyecanı sardı Haber

Nilüfer Belediyespor’u play-off heyecanı sardı

Vodafone Sultanlar Ligi’nde normal sezonu 6’ncı olarak tamamlayan Nilüfer Belediyespor Eker Kadın Voleybol Takımı, play-off maçlarına hazırlanıyor. Cengiz Göllü Spor Salonu’nda yapılan antrenman öncesinde konuşan Başkan Muharrem Or, ligin kendileri için güzel geçtiğini ve iyi performans sergilediklerini söyledi. Bulundukları yerden memnun olduklarını dile getiren Or, “Sezonun son 2-3 maçına play-off’u garantileyerek girdik. İlk maçımızı İzmir’de Aras Kargo ile oynayacağız. Güçlü bir takımız. Yönetim Kurulu ve branş sorumlusu arkadaşlarımla beraber iyi işler yaptık diye düşünüyorum. Yıl içerisinde Bursalılara güzel maçlar izlettirdik. Tribünleri doldurmayı başardık. Hedefimiz Avrupa” dedi. “HERKES GÖREVİNİ YAPTI” Gerçekleştirilen tüm toplantılarda ekibe takım oyununun önemini vurguladığını dile getiren Or, “Bu bir spor. Yenmek de var, yenilmek de, kazanmak da var, kaybetmek de. Ama her şeyden önce güzel, centilmence ve sportmenliğe uygun bir şekilde oyunumuzu oynadık. Bununla birlikte, takımımızda çok sivrilen bir oyuncumuz yok. Herkes kendi görevini en iyi şekilde yaptı ve maçı kazanmaya oynadık. Çoğu maçta da biz hedefimize ulaştık. O nedenle de zaten buradayız” diye konuştu. Belediye takımı olarak Sultanlar Ligi’nde 2 takımın bu yıl alt lige düşmesiyle tek kaldıklarını ifade eden Or, “Gelecek takımların içinde bir belediye takımı olur mu bilmiyorum ama gerçekten ekonomik olarak bizleri zorlayan bir sistem var. Bursa markalarının, bizlere bu takımı yaşatması için, sürdürebilmemiz için destek olması gerekiyor. Bursa sanayisinin bizi desteklemesi lazım. Çünkü biz şu an Bursa’da tek kadın takımıyız” dedi. Muharrem Or, Bursalı sporseverlerin takıma sahip çıkmalarını ve kendilerini yalnız bırakmamalarını da istedi. “SEYİRCİLERİMİZİ BEKLİYORUZ” Nilüfer Belediyespor Eker Kadın Voleybol Takımı Baş Antrenörü Gökhan Durmaz da “Normal sezonu 6’ncı sırada bitirdik. Şimdi 5-8 sıralamaları için play-off’larımız var. İlk maçımızı pazar günü İzmir’de Aras Kargo ile oynayacağız. Sonrasında ikinci maçımızı 12 Nisan’da burada kendi evimizde yapacağız. Tüm seyircilerimizi bekliyoruz. Buraya kadar gelmişken Avrupa’ya gitmek istiyoruz. Bunun anahtarı Aras Kargo maçı. İnşallah bugüne kadar sergilediğimiz başarının aynısını yine gerçekleştireceğiz” dedi. “GÜZEL BİR SEZON GEÇİRDİK” Takım kaptanı Buse Ünal Pehlivan ise güzel bir sezon geçirdiklerini söyledi. Takım içinde iyi bir enerji olduğunu dile getiren Pehlivan, “Hedefimiz doğrultusunda sezonu bitirmek istiyoruz. Umarım çalışmalarımızın karşılığını alırız” dedi. Takım antrenmanında oyuncu Breana Edwards’ın doğum günü de kutlandı.

Nilüfer kardeşlik sofrasında buluştu Haber

Nilüfer kardeşlik sofrasında buluştu

Nilüfer Belediyesi’nin geleneksel iftar yemeği, Podyum Davet’te yoğun katılımla gerçekleşti. Nilüfer ailesini bir araya getiren iftar yemeğine Nilüfer Belediye Başkanı Şadi Özdemir ve eşi Nuray Özdemir, başkan yardımcıları, meclis üyeleri, CHP Nilüfer İlçe Başkanı Özgür Şahin, siyasi parti temsilcileri, Bursa Muhtarlar Derneği Başkanı Erol Yılmazer, Nilüfer Muhtarlar Derneği Başkanı Recep Bayraktar, Nilüfer Kent Konseyi Başkanı Mustafa Berkay Aydın ve mahalle muhtarları katıldı. Nilüfer Belediyesi din görevlisi Mehmet Çelebi’nin yaptığı duanın ardından oruçlar açıldı. Yemeğin ardından katılımcılara hitap eden Nilüfer Belediye Başkanı Şadi Özdemir, Ramazan ayının kardeşlik, dayanışma ve hoşgörü iklimine vurgu yaparak, farklı siyasi görüşlerin aynı masada bir araya gelmesinin büyük bir zenginlik olduğunu ifade etti. Nilüfer’in temel hedefinin katılımcı bir model inşa etmek olduğunu belirten Başkan Şadi Özdemir, "Siyasi görüşü, inancı, mezhebi ne olursa olsun herkese ait olan bir Nilüfer geliştirme yolculuğundayız" dedi. Belediye meclisindeki uyumlu çalışma ortamından duyduğu memnuniyeti de dile getiren Başkan Şadi Özdemir, yol gösterici eleştirileri hata payını azaltmak adına dikkatle dinlediklerini ve nezaketi her zaman ön planda tuttuklarını kaydetti. Ortak akıl kültürü Konuşmasında katılımcı yönetim modelinden de bahseden Başkan Şadi Özdemir; muhtarların, mahalle komitelerinin ve sivil toplumun aklını yönetim sisteminin merkezine koymaya çalıştıklarını söyledi. "İstiyorum ki mahalle komitelerinin onayı olmadan o mahalleye bir şey yapmayalım" diyen Başkan Şadi Özdemir, bu kültürün geliştirilmesinin ve toplum yararının her zaman öncelikli tutulmasının önemine değindi. Başkan Şadi Özdemir, Nilüfer’in diğer bölgelere kıyasla katılımcı fikir beyan etme konusunda çok daha ileri bir noktada olduğunu da sözlerine ekledi. Doğum günü süprizi Başkan Şadi Özdemir, konuşmasının sonunda o gün ve yakın tarihte doğum günü olan muhtarlar ve meclis üyelerini sahneye davet ederek, yeni yaşlarını kutladı. Davetlilere aileleri ve sevdikleriyle mutlu bir hayat dileyen Başkan Şadi Özdemir, kardeşlik sofrasına katılan tüm paydaşlara teşekkür etti. Muhtarlardan teşekkür Bursa Muhtarlar Derneği Başkanı Erol Yılmazer ve Nilüfer Muhtarlar Derneği Başkanı Recep Bayraktar ise insanlara hizmet üretebilmek için çalışmaya devam edeceklerini belirterek; birlik ve beraberliğin arttığı bu ayda yapılan organizasyondan duydukları memnuniyeti dile getirdiler.

Nilüfer kardeşlik sofrasında buluştu Haber

Nilüfer kardeşlik sofrasında buluştu

Nilüfer Belediyesi’nin geleneksel iftar yemeği, Podyum Davet’te yoğun katılımla gerçekleşti. Nilüfer ailesini bir araya getiren iftar yemeğine Nilüfer Belediye Başkanı Şadi Özdemir ve eşi Nuray Özdemir, başkan yardımcıları, meclis üyeleri, CHP Nilüfer İlçe Başkanı Özgür Şahin, siyasi parti temsilcileri, Bursa Muhtarlar Derneği Başkanı Erol Yılmazer, Nilüfer Muhtarlar Derneği Başkanı Recep Bayraktar, Nilüfer Kent Konseyi Başkanı Mustafa Berkay Aydın ve mahalle muhtarları katıldı. Nilüfer Belediyesi din görevlisi Mehmet Çelebi’nin yaptığı duanın ardından oruçlar açıldı. Yemeğin ardından katılımcılara hitap eden Nilüfer Belediye Başkanı Şadi Özdemir, Ramazan ayının kardeşlik, dayanışma ve hoşgörü iklimine vurgu yaparak, farklı siyasi görüşlerin aynı masada bir araya gelmesinin büyük bir zenginlik olduğunu ifade etti. Nilüfer’in temel hedefinin katılımcı bir model inşa etmek olduğunu belirten Başkan Şadi Özdemir, “Siyasi görüşü, inancı, mezhebi ne olursa olsun herkese ait olan bir Nilüfer yaratma yolculuğundayız” dedi. Belediye meclisindeki uyumlu çalışma ortamından duyduğu memnuniyeti de dile getiren Başkan Şadi Özdemir, yol gösterici eleştirileri hata payını azaltmak adına dikkatle dinlediklerini ve nezaketi her zaman ön planda tuttuklarını kaydetti. ORTAK AKIL KÜLTÜRÜ Konuşmasında katılımcı yönetim modelinden de bahseden Başkan Şadi Özdemir; muhtarların, mahalle komitelerinin ve sivil toplumun aklını yönetim sisteminin merkezine koymaya çalıştıklarını söyledi. “İstiyorum ki mahalle komitelerinin onayı olmadan o mahalleye bir şey yapmayalım” diyen Başkan Şadi Özdemir, bu kültürün geliştirilmesinin ve toplum yararının her zaman öncelikli tutulmasının önemine değindi. Başkan Şadi Özdemir, Nilüfer’in diğer bölgelere kıyasla katılımcı fikir beyan etme konusunda çok daha ileri bir noktada olduğunu da sözlerine ekledi. Başkan Şadi Özdemir, konuşmasının sonunda o gün ve yakın tarihte doğum günü olan muhtarlar ve meclis üyelerini sahneye davet ederek, yeni yaşlarını kutladı. Davetlilere aileleri ve sevdikleriyle mutlu bir hayat dileyen Başkan Şadi Özdemir, kardeşlik sofrasına katılan tüm paydaşlara teşekkür etti. MUHTARLARDAN TEŞEKKÜR Bursa Muhtarlar Derneği Başkanı Erol Yılmazer ve Nilüfer Muhtarlar Derneği Başkanı Recep Bayraktar ise insanlara hizmet üretebilmek için çalışmaya devam edeceklerini belirterek; birlik ve beraberliğin arttığı bu ayda yapılan organizasyondan duydukları memnuniyeti dile getirdiler.

logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.