Hava Durumu
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文
SON DAKİKA

#Belediyecilik

Bursa ve Bursaspor'dan en güncel haberler - Belediyecilik haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Belediyecilik haber sayfasında canlı gelişmelere ulaşabilirsiniz.

320 kent mobilyası Kestel’in yaşam alanlarına değer kattı Haber

320 kent mobilyası Kestel’in yaşam alanlarına değer kattı

Kestel Belediyesi, ilçenin ihtiyaç duyduğu kent mobilyalarını kendi üretim gücüyle karşılamaya devam ediyor. Belediye bünyesindeki atölyelerde üretilen kamelyalar, oturma grupları, çöp kutuları, kedi evleri ve çeşitli kent donatıları, Kestel’in dört bir yanındaki yaşam alanlarında kullanıma sunuluyor. Parklardan okul bahçelerine, sosyal alanlardan mahalle meydanlarına kadar birçok noktada değerlendirilen kent mobilyaları sayesinde hem kamusal alanların estetik görünümü güçlendiriliyor hem de hemşehrilerimizin ortak kullanım alanları daha konforlu hale getiriliyor. Son dönemde ilçenin farklı noktalarına toplam 320 adet kent mobilyası kazandıran Kestel Belediyesi, üretimden montaja kadar tüm süreçleri kendi imkânlarıyla yürüterek belediye kaynaklarının daha verimli kullanılmasını sağlıyor. Belediye ekipleri tarafından üretilen kamelyalar okul bahçelerinde öğrencilerin kullanımına sunulurken, parklarda yer alan oturma grupları ve pergolalar ailelerin dinlenebileceği alanlar oluşturuyor. Sokak hayvanları için hazırlanan kedi evleri de ilçenin farklı noktalarına yerleştirilerek can dostların yaşamına katkı sağlıyor. Kestel Belediyesi, üretim odaklı belediyecilik anlayışıyla ilçenin ihtiyaçlarını kendi bünyesinde karşılamayı sürdürürken, yaşam alanlarını daha düzenli, daha estetik ve daha kullanışlı hale getirmek için çalışmalarına aralıksız devam ediyor. Başkan Erol, "Kestel’e değer katacak her çalışmada üretimi merkeze almaya devam ediyoruz" Konuya ilişkin değerlendirmelerde bulunan Kestel Belediye Başkanı Ferhat Erol, belediyenin üretim odaklı çalışmalarına dikkat çekerek şu ifadeleri kullandı: "Kestel’e değer katacak her çalışmada üretimi merkeze almaya devam ediyoruz. İlçemizin ihtiyaç duyduğu kent mobilyalarını kendi atölyelerimizde üreterek hem belediye kaynaklarımızı daha verimli kullanıyor hem de hemşehrilerimize daha hızlı hizmet ulaştırıyoruz. Parklarımızda, okul bahçelerimizde, sosyal yaşam alanlarımızda ve ilçemizin birçok noktasında kullanılan bu ürünler; belediyemizin emeğini, üretim gücünü ve hizmet anlayışını yansıtıyor. Kestel Belediyesi olarak sadece bugünün ihtiyaçlarını karşılayan değil, aynı zamanda geleceği planlayan bir anlayışla çalışıyoruz" Üreten, geliştiren ve kaynaklarını doğru kullanan bir belediyecilik anlayışıyla Kestel’imizin her köşesine değer katmaya devam edeceğiz."

Yenişehir’de 750 çiftçiye mısır tohumu desteği Haber

Yenişehir’de 750 çiftçiye mısır tohumu desteği

Bursa Yenişehir Belediyesi tarafından 14 Mayıs Dünya Çiftçiler Günü kapsamında düzenlenen programda, 750 çiftçiye yüzde 100 hibeli silajlık mısır tohumu desteği sağlandı. Toplam 4 bin 500 dekarlık alanda ekilecek tohumlardan yaklaşık 27 bin ton verim elde edilmesi hedefleniyor. Yenişehir Belediyesi, 14 Mayıs Dünya Çiftçiler Günü kapsamında düzenlenen törenle 750 çiftçiye Silajlık Mısır Tohumu Dağıtımı gerçekleştirdi. Düzenlenen programa, Belediye Başkanı Ercan Özel’in yanı sıra AK Parti İl Başkan Vekili Cem Kürşat Hasanoğlu, AK Parti İlçe Başkan Vekili Kamil Aydoğdu, Ziraat Odası Başkanı Sadi Aktaş, İlçe Tarım Müdürü Mehmet Akın, Meclis üyeleri, Yenişehir Muhtarlar Derneği Başkanı İsmail Yüksel ile muhtarlar ve yüzlerce çiftçi katılım sağladı. Programda konuşan Yenişehir Belediye Başkanı Ercan Özel, tarımın stratejik önemine dikkat çekerek, üretimin ve çiftçinin desteklenmesinin geleceğe yapılan en büyük yatırım olduğunu söyledi. Başkan Özel, “Üreten, yetiştiren ve toprağını doğru kullanan ülkeler gelecekte dünya üzerinde söz sahibi olacaktır. Yenişehir’in tarımdaki gücü, bu bereketli topraklardan ve bu topraklara emek veren kıymetli çiftçilerimizden geliyor” ifadelerini kullandı. ‘YÜZDE 100 HİBE’ Geçen yıl 500 çiftçiye sağlanan silajlık mısır tohumu desteğinin, bu yıl daha da büyütüldüğüne vurgu yapan Başkan Ercan Özel, “Verdiğimiz sözün arkasında durarak bu yıl destek kapsamını genişlettik ve 750 çiftçimize yüzde 100 hibeli silajlık mısır tohumu desteği sağladık” dedi. Gerçekleştirilen desteğin Bursa genelinde örnek bir çalışma olduğunu vurgulayan Başkan Ercan Özel, “17 ilçe içerisinde çiftçisine bu ölçekte ve bu kapsamda yüzde 100 hibeli silajlık mısır tohumu desteği veren başka bir ilçe bulunmuyor. Bu tablo, Yenişehir’in üretime verdiği değerin en güçlü göstergesidir” diye konuştu. ‘TARIMDA MARKA KENT OLACAĞIZ’ Dağıtılan tohumlarla birlikte toplam 4 bin 500 dekarlık alanda üretim yapılacağını belirten Başkan Özel, yaklaşık 27 bin tonluk verim hedeflediklerini söyledi. Yapılan desteğin yalnızca tarımsal üretime değil, aynı zamanda hayvancılığa ve kırsal kalkınmaya da katkı sağlayacağını ifade eden Özel, artan yem maliyetleri karşısında üreticinin yanında olmaya devam edeceklerini dile getirdi. Yenişehir’in sadece bir tarım kenti olmadığını belirten Başkan Özel, ilçenin aynı zamanda Türkiye’nin önemli üretim merkezlerinden biri olduğuna dikkat çekerek, “Hedefimiz, Yenişehir’i tarımda örnek gösterilen bir marka kent haline getirmektir” dedi. Program sonunda Başkan Ercan Özel, destek programına katkı sunan HAGEL Başkanı Mustafa Işık ve Turkish Genetics Tohumculuk A.Ş. olmak üzere emeği geçen herkese teşekkür etti. YENİŞEHİR’DE BELEDİYECİLİK ÖRNEĞİ Programda konuşan Cem Kürşat Hasanoğlu da, Ercan Özel’in üreticiyi önceleyen belediyecilik anlayışıyla örnek bir çalışma ortaya koyduğunu belirterek, “14 Mayıs Dünya Çiftçiler Günü’nde Ercan Başkanımız 750 çiftçimize Silajlık Mısır Tohumu hibe ediyor. Çiftçimizin yanında olan, üretime destek veren bu anlayış son derece kıymetlidir. Tarıma ve üreticiye verilen her destek, ülkemizin geleceğine yapılan yatırımdır. Başkanımız da bu bilinçle yaptığı çalışmayla Türkiye’ye örnek bir projeye imza atmış. Belediyecilik örneği göstermiş” ifadelerini kullandı.

Yayman: İkinci 25 yılın hikayesi başlıyor Haber

Yayman: İkinci 25 yılın hikayesi başlıyor

Adapazarı Serdivan Kültür ve Kongre Merkezi'nde düzenlenen "AK Parti Sakarya İl Başkanlığı Genişletilmiş Danışma Meclisi" programında konuşan AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Hüseyin Yayman, Kahramanmaraş'taki okul saldırısında hayatını kaybedenlere Allah'tan rahmet dileyerek, tekrar böyle acı yaşanmamasını temenni etti. Yayman, AK Parti olarak cumhuriyetin çeyrek asrına damga vuran hareket olduklarını belirterek, "Büyük eserleri büyük liderler yapar. İşte Türkiye Cumhuriyetinde yapılmaz denilen işleri yapan büyük lider Recep Tayyip Erdoğan'dır." dedi. AK Parti'nin 2002'de iktidara geldiğinden bu yana ulaşımdan eğitime yapılan çalışmalar ve ekonomik alandaki gelişmelerden bahseden Yayman, "Bu büyük eserleri yapan Cumhurbaşkanımızın liderliğinde AK Parti bu sene 25'inci yılını kutlayacak. 25 yıl büyük bir rekordur.” dedi. Yayman, Sakarya'nın, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın yanında olduğunu dile getirerek, teşkilattaki birlik ve beraberliğin devam ettiği müddetçe nice 25 yıllara hep beraber yürüyeceklerini kaydetti. Yayman, Türkiye'nin hayal dahi edilemeyen işleri başardığını vurgulayarak, şunları kaydetti: "Rusya-Ukrayna savaşı devam ederken, Orta Doğu'da istikrarsızlık hüküm sürerken, katil İsrail İran'a saldırmışken bugün Cumhurbaşkanımız, Türkiye'yi güvenli liman ve huzur adası olarak tutmaya devam ediyor. Bunu sağlayan Cumhurbaşkanımızdır, 81 vilayetimizdeki 86 milyon vatandaşımızın duası ve desteğidir. Türkiye her zaman güven ve istikrar adası olmaya devam edecektir. Cumhurbaşkanımızın söylediği gibi inşallah 21'inci asrı Türkiye'nin ve Türklerin asrı yapmak için gece gündüz yorulmadan, usanmadan, vazgeçmeden çalışacağız." "TÜRKİYE, ERDOĞAN LİDERLİĞİNDE GÜVENLİ LİMAN OLMAYI SÜRDÜRÜYOR" Yayman, AK Parti'nin yaşadığı zorluklara ve 2016'daki 15 Temmuz darbe girişimine değinerek, "Cumhurbaşkanımızın liderliğinde teşkilatlarımız, hain planları, kumpasları bozdu ve Cumhurbaşkanımıza, demokrasiye, milletimize, Türkiye'ye sahip çıktı. Şimdi yeni dönem, ikinci 25 yılın hikayesi başlıyor. Nasıl ki geçen 25 yılda AK Parti büyük başarı hikayesi yazdıysa şimdi ikinci değişim ve reform döneminde, ikinci 25 yıllık dönemde, AK Partimiz büyük hedeflere doğru ilerlemeye devam edecektir. Cumhurbaşkanımızın ve Cumhur İttifakı'nın liderliğinde Sayın Devlet Bahçeli ile Türkiye küresel güç haline gelecek ve Türkiye Yüzyılı şaha kalkacaktır." dedi. Özel'in ara seçim isteğini de eleştiren Yayman, "Seçimin tarihi bellidir. Ara seçim asla yoktur. Ara seçim Cumhurbaşkanımızın dediği gibi defterimizde yazmaz. Allah nasip ederse seçimler vakti geldiğinde yapılacaktır. Biz o seçimlerde bir kez daha Cumhurbaşkanımızı başkan yapacağız ve Türkiye'yi istikrar adası, güvenli liman olmaya devam ettireceğiz." dedi. CHP'nin zaman zaman koalisyon ortağı olduğunu fakat milletin CHP'yi tek başına iktidara getirmediğini anlatan Yayman, "Bu Cumhuriyet Halk Partisi, tarihle, dinle, milletle, Türkiye'yle kavgalı, yetmedi kendisiyle de kavgalı. Dolayısıyla Cumhuriyet Halk Partisi Genel Başkanının ergen tavrıyla söylediği sözleri asla kabul etmiyoruz. Herkes söylediği söze dikkat etmeli. İkide bir Cumhurbaşkanımıza hakaretamiz dille konuşmasını kınıyoruz. Bunu demokrasi terbiyesinden yoksunluk olarak görüyoruz. Dün olduğu gibi bugün de yarın da Cumhurbaşkanımızın yanındayız, yanında durmaya devam edeceğiz ve 2053 hedefimize doğru, Türkiye Yüzyılını inşa etmek için çalışmalarımıza devam edeceğiz." diye konuştu. TBMM Kadın Erkek Fırsat Eşitliği Komisyonu (KEFEK) Başkanı ve AK Parti Sakarya Milletvekili Çiğdem Erdoğan da suça sürüklenen çocuklarla ilgili araştırma komisyonunun kurulduğunu anımsatarak, "Özellikle o komisyonun çıktısıyla çok önemli kanun hazırlanıyor, şiddete bulaşmış çocuklarla alakalı. Hem çocuklar hem aileleriyle alakalı çok önemli cezai yaptırımlar geliyor. Devamlı sahada olduğumuz için nasıl katkı sağlarız diye gerçekten Mecliste de çok büyük performans ortaya koymaya çalışıyoruz." diye konuştu Sakarya Büyükşehir Belediye Başkanı Yusuf Alemdar ise partililerle çıktıkları yolda emin adımlarla yürümeye devam ettiklerini belirterek, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın liderliğinde "Türkiye Yüzyılına" yakışır belediyecilik ortaya koymak için uyum içerisinde çalışmalarına devam ettiklerini dile getirdi. Göreve geldiklerinden bu yana 2 yılı dolu dolu geçirdiklerini belirten Alemdar, vizyoner projeler ortaya koymaya devam edeceklerini ifade etti. Programda, AK Parti Sakarya milletvekilleri Ali İnci ve Ertuğrul Kocacık, İl Başkanı Yunus Tever, İl Kadın Kolları Başkanı Duygu Çetin ve İl Gençli Kolları Başkanı Hüseyin Serdar Akgün de birer konuşma yaptı. AK Parti MKYK üyeleri Hilmi Türkmen , İsmail Kaya, Fatima Yurduseven, Serpil Yılmaz ve Abdurrahman Akyüz, ilçe belediye başkanları ve partililerin katıldığı toplantı, hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.

Osmangazi Belediyesi’nin 2025 yılı faaliyetleri değerlendirildi Haber

Osmangazi Belediyesi’nin 2025 yılı faaliyetleri değerlendirildi

Erkan Aydın başkanlığında gerçekleştirilen toplantıda, 2025 yılı boyunca hayata geçirilen hizmetler detaylı şekilde gözden geçirilirken, 2026 yılına ilişkin planlanan çalışmalar ve hedefler de kapsamlı olarak değerlendirildi. Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın’ın başkanlığında gerçekleşen ve belediye başkan yardımcıları ile birim müdürlerinin katıldığı toplantıda, 2025 yılı boyunca hayata geçirilen projeler, sunulan hizmetler kapsamlı bir şekilde ele alındı. Birim müdürleri, slayt sunumları eşliğinde yürütülen çalışmaları belirlenen hedeflere ulaşılıp ulaşılmadığı hakkında Başkan Erkan Aydın detaylı bilgi verdi. Toplantı kapsamında ayrıca, hizmet kalitesinin artırılması ve kaynakların daha verimli kullanılması amacıyla 2026 yılında uygulanması planlanan projeler de analiz edildi. "2025 yılında önemli ve başarılı çalışmalara imza attık" Yönetim Gözden Geçirme toplantısı için bir araya geldiklerini belirten Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, sözlerinde şu ifadelere yer verdi: "Geçtiğimiz haftalarda gerçekleştirdiğimiz iç tetkik toplantılarıyla birimlerimizin güçlü yönleri ve geliştirilmesi gereken alanlar belirlendi. Bugün yapılan Yönetim Gözden Geçirme Toplantısı’nda ise 2025 yılı kapsamlı şekilde değerlendirdik. Bu iç değerlendirmeler, kurumumuzun işleyişini daha düzenli ve verimli hale getirmeyi amaçlıyor. Belediyecilik anlayışımızın merkezinde, vatandaşlarımıza sunulan hizmetin kalitesini artırmak, sorunları azaltmak ve memnuniyeti yükseltmek yer almaktadır. Bu doğrultuda müdürlerimiz ve başkan yardımcılarımızla sürekli iletişim halindeyiz; sahadan ve personelimizden gelen geri bildirimlerle iyileştirme çalışmalarını birlikte yürütüyoruz. Kurum içi çalışan memnuniyetinde yüzde 5’lik bir artış sağlandı. Hedefimiz bu oranı daha da yükseltmek. Ayrıca 5 bin 300 vatandaşla yaptığımız ankette memnuniyet oranının yüksek çıkması çalışmalarımızın doğru yönde ilerlediğini göstermektedir. 2025 yılında önemli ve başarılı çalışmalara imza attık. Hayata geçirilen projelerde emeği geçen herkese teşekkür ediyorum."

logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.