Menemen FK galibiyetinin ardından Oktay Yılmaz Bursaspor’u kutladı. Maçı Selim Yolgeçen ve Şadi Özdemir ile takip etti. Özdemir de takımını tebrik etti.
Haber Giriş Tarihi: 13.10.2025 03:00
Haber Güncellenme Tarihi: 13.10.2025 03:00
Kaynak:
Haber Merkezi
bursadanhabervar.com
Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, Bursaspor’un Menemen FK karşısında aldığı 3–0’lık galibiyet sonrası bir tebrik mesajı paylaştı.
Yılmaz, paylaşımında “Tebrikler Bursaspor’um. Menemen FK ile karşılaştığı maçtan galibiyetle ayrılan Bursaspor’umuzu yürekten kutluyorum. Hep birlikte daha nice zaferlere.” ifadelerini kullandı.
Tebrik mesajı ve protokol tribünü
KarşılaşmayıYıldırım Belediyespor Kulübü Başkanı Selim YolgeçenveNilüfer Belediye Başkanı Şadi Özdemirile birlikte izledi. Maçın ardındanŞadi Özdemirde “Tebrikler Bursaspor’um, harikasınız çocuklar.” sözleriyle takımı kutladı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Şadi Özdemir ve Oktay Yılmaz’dan tebrik
Menemen FK galibiyetinin ardından Oktay Yılmaz Bursaspor’u kutladı. Maçı Selim Yolgeçen ve Şadi Özdemir ile takip etti. Özdemir de takımını tebrik etti.
Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, Bursaspor’un Menemen FK karşısında aldığı 3–0’lık galibiyet sonrası bir tebrik mesajı paylaştı.
Yılmaz, paylaşımında “Tebrikler Bursaspor’um. Menemen FK ile karşılaştığı maçtan galibiyetle ayrılan Bursaspor’umuzu yürekten kutluyorum. Hep birlikte daha nice zaferlere.” ifadelerini kullandı.
Tebrik mesajı ve protokol tribünü
Karşılaşmayı Yıldırım Belediyespor Kulübü Başkanı Selim Yolgeçen ve Nilüfer Belediye Başkanı Şadi Özdemir ile birlikte izledi. Maçın ardından Şadi Özdemir de “Tebrikler Bursaspor’um, harikasınız çocuklar.” sözleriyle takımı kutladı.
En Çok Okunan Haberler