Bursa Büyükşehir Belediyesi, “Meme Kanseri Farkındalık Ayı” kapsamında yaklaşık 100 kadını pembe tişörtlerle Bursaspor – Menemen FK maçında bir araya getirdi. Başkan Mustafa Bozbey’in eşi Seden Bozbey de tribünde farkındalık mesajı verdi.
Haber Giriş Tarihi: 13.10.2025 03:00
Haber Güncellenme Tarihi: 13.10.2025 03:00
Kaynak:
Haber Merkezi
bursadanhabervar.com
Bursa Büyükşehir Belediyesi, “Meme Kanseri Farkındalık Ayı” kapsamında anlamlı bir etkinliğe imza attı. Yaklaşık 100 kadın, pembe tişörtleriyle Bursaspor – Menemen FK maçında tribünlerde yer aldı.
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey’in eşi Seden Bozbey de kadınlarla birlikte tribünde yer alarak farkındalık mesajı verdi. Pembe kurdele takan Bozbey, hem spora destek verdi hem de erken teşhisin önemine dikkat çekti.
“Bursaspor Yeşilin İncileri Derneği ve Bursa Kanser Derneği iş birliğiyle maçı kadınlarla birlikte izledik. Hem Bursaspor’u desteklemek hem de bu ayın farkındalığını artırmak amacıyla tribündeyiz.”
Seden Bozbey, erken teşhisin hayat kurtardığını vurgulayarak tüm kadınlara çağrıda bulundu:
“Meme kanseriyle mücadelede en önemli adım erken teşhistir. Biz kadınlar birbirimize destek olmalı, düzenli kontrollerimizi ihmal etmemeliyiz.”
Etkinliğe katılan kadınlar, pembe tişörtleriyle tribünlerde görsel bir farkındalık oluştururken, maçı coşkuyla takip etti. Farkındalık organizasyonuna destek veren Bursa Kanser Derneği Başkanı Aysun Arslan ve Bursaspor Yeşilin İncileri Derneği Başkanı Yasemin Göcen, desteklerinden dolayı Mustafa Bozbey ve Seden Bozbey’e teşekkür etti.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Bursa Büyükşehir’den pembe farkındalık
Bursa Büyükşehir Belediyesi, “Meme Kanseri Farkındalık Ayı” kapsamında yaklaşık 100 kadını pembe tişörtlerle Bursaspor – Menemen FK maçında bir araya getirdi. Başkan Mustafa Bozbey’in eşi Seden Bozbey de tribünde farkındalık mesajı verdi.
Bursa Büyükşehir Belediyesi, “Meme Kanseri Farkındalık Ayı” kapsamında anlamlı bir etkinliğe imza attı. Yaklaşık 100 kadın, pembe tişörtleriyle Bursaspor – Menemen FK maçında tribünlerde yer aldı.
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey’in eşi Seden Bozbey de kadınlarla birlikte tribünde yer alarak farkındalık mesajı verdi. Pembe kurdele takan Bozbey, hem spora destek verdi hem de erken teşhisin önemine dikkat çekti.
“Bursaspor Yeşilin İncileri Derneği ve Bursa Kanser Derneği iş birliğiyle maçı kadınlarla birlikte izledik. Hem Bursaspor’u desteklemek hem de bu ayın farkındalığını artırmak amacıyla tribündeyiz.”
Seden Bozbey, erken teşhisin hayat kurtardığını vurgulayarak tüm kadınlara çağrıda bulundu:
“Meme kanseriyle mücadelede en önemli adım erken teşhistir. Biz kadınlar birbirimize destek olmalı, düzenli kontrollerimizi ihmal etmemeliyiz.”
Etkinliğe katılan kadınlar, pembe tişörtleriyle tribünlerde görsel bir farkındalık oluştururken, maçı coşkuyla takip etti. Farkındalık organizasyonuna destek veren Bursa Kanser Derneği Başkanı Aysun Arslan ve Bursaspor Yeşilin İncileri Derneği Başkanı Yasemin Göcen, desteklerinden dolayı Mustafa Bozbey ve Seden Bozbey’e teşekkür etti.
En Çok Okunan Haberler