
Yıldırım Belediyesi, görme engelli vatandaşların gönülleriyle Bursaspor’un şampiyonluk yolculuğuna tanıklık etmesi için hayata geçirdiği proje kapsamında; yeşil beyazlıların iç saha maçlarında Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz tarafından ağırlanan görme engelliler, Matlı Stadyumu'nda sesli betimleme desteğiyle maçları takip ediyordu.
Bursaspor’un şampiyonluğunu da kutlayan Başkan Yılmaz, "Bursaspormuz’un yeniden Türkiye şampiyonlukları yaşayacağı, Avrupa’da şehrimizi ve ülkemizi temsil edeceği büyük yürüyüşünün ilk adımını bugün attık. En zor günlerinde de de bugün de yarın da her zaman yanında olmayı temel önceliğimiz olarak belirlediğimiz Bursaspor’un bu büyük yürüyüşünde her zaman yanında olmaya, her türlü desteği sağlamaya devam edeceğiz. Bursaspor bize birlik ve beraberlik içerisinde olduğumuzda neler başarabileceğimizi gösterdi. Bu şampiyonlukta emeği olan başta Enes Çelik Başkanımızı ve tüm Bursalıları kutluyorum" ifadelerini kullandı.